掃呢頁CODE去手機

2022年8月19日 星期五

陳彥行:陳彥行現身生日派對報喜訊:家中添新成員! #陳彥行

藝人陳彥行、羅敏莊、呂珊、李麗霞(黑妹)及劉雅麗等日前出席製作公司老闆Anthony的生日派對,其中羅敏莊更是上機移居泰國前,專程百忙中抽空到賀好友, ...






藝人陳彥行、羅敏莊、呂珊、李麗霞(黑妹)及劉雅麗等日前出席製作公司老闆Anthony的生日派對,其中羅敏莊更是上機移居泰國前,專程百忙中抽空到賀好友,她抵達泰國接受電話訪問時表示:「好多年前,我已經喺泰國置業,仲幫個女兒安排好晒學校,到咗泰國差不多一個月,都已經適應咗當地生活中,仲撞見『泰國通』胡慧沖添。」


而陳彥行去年自爆母墮3千萬騙局,一度喊爆戶口險被蒸發,但其後與銀行達成共識獲滿意賠償,事件告一段落後,重現笑容的她透露:「最近忙照顧家中位『主子』(狗仔),最近仲添咗新成員,真係好開心,好熱鬧。」


黑妹表示好友Anthony經歷心臟停頓兩次,從鬼門關走出來,令大家更要珍惜同家人、朋友相處的日子:「冇事就見多啲面,電話問候一句都好,因為下一秒都唔知會點。」呂珊在美國登台後經歷長時間滯留當地,令她有新體會:「覺得有機會時,一定多問候身邊嘅人,原來返家都唔係件咁容易嘅事。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!