掃呢頁CODE去手機

2022年8月17日 星期三

李元元:李元元回歸社交網!阿媽鬼祟改甫「流鶯」變「流星」補鑊 #李元元

李璨琛太太Sophia早前發文笑阿女李元元(Lucy)「一枚流鶯」,引發連串爭議,社交網更一度被清空及刪除,但原來只係官方誤會用戶年紀未夠秤,先將帳號 ...






李璨琛太太Sophia早前發文笑阿女李元元(Lucy)「一枚流鶯」,引發連串爭議,社交網更一度被清空及刪除,但原來只係官方誤會用戶年紀未夠秤,先將帳號停用。事隔1日,李元元嘅社交網終於「復活」,PO出同阿女講故事嘅新片,當講到如果媽媽被人捉走時,Lucy即表現傷心,令Sophia感動表示:「諗起媽媽畀人捉走咗,立刻忍唔住傷心起來。唔使驚,老母先係史上第一女魔頭,只有佢先會捉走人。」


雖然表面睇Sophia冇受事件影響如常更新社交網,但其實佢暗地裏已改走「流鶯」字眼,將原文「廟街流鶯一枚,喂呀你可唔可以着番好對鞋先再講呀,你咁樣係唔會有客㗎」,改成「廟街流星一枚,喂呀你可唔可以着返好對鞋先再講呀,你咁樣係唔會有來一客杯面食㗎」,間接認低威補鑊。


Sophia之後再出Post,對今次風波有所感高:「終於攞番呢個Account,一切都平安了❤️昨天吃魚蛋粉,旁邊坐着的女士臨走前叫我加油。然後街上有個陌生人(對!是陌生人😆)走上前很冒昧的拍拍我膊頭跟我說聲LU媽加油呀!然後網絡上有很多人主動教我應怎樣做,最後還有很仗義的幫我把問題極速解決了的三位女俠,我想在座的LU粉都應該要感謝她們❤️❤️❤️每個人都有權利去選擇他們想相信的故事,也想説因為學會心廣,一切的説話也成為浮煙。別人替你落下甚麼註解其實並不重要,最重要還是你如何看待自己!」同時又上載抱着Lucy的照片,非常有愛!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!