掃呢頁CODE去手機

2022年8月17日 星期三

#娛樂Hashtag:【#娛樂Hashtag】入行11年 黃建東:終於有人知我識做戲 #黃建東

黃建東(東東)不經不覺,原來已經入了TVB11年,近排還憑住《金宵大廈2》當中的角色「茂利安」,令人刮目相看!今次東東亮相六福珠寶特約:《#娛樂Has ...






黃建東(東東)不經不覺,原來已經入了TVB 11年,近排還憑住《金宵大廈2》當中的角色「茂利安」,令人刮目相看!今次東東亮相六福珠寶特約:《#娛樂Hashtag》,接受主播俞詠文訪問,大談事業上的突破:「終於有人話我識得做戲」


由參加新秀、港男,黃建東一直到「茂利安」一角,先令人想起其實他是書院派出身,於美國紐約州立大學佛東尼亞分校修讀戲劇系,並以高級榮譽畢業,成為美國舞台劇演員公會演員,還演出過不少舞台劇,他說:「其實做戲係咪真係要學呢?係唔需要囉!但終於有人留言讚我演技,我係好開心嘅!係好感動嘅!」


對於母親黃葉慧茵因為亮相《流行經典50年》而為人熟悉,更和媽咪以母子檔亮相其他節目,東東就表示,完全不介意成為別人口中的「媽寶」:「唉!我呢個裙腳仔呢!我真係冇所謂喎!其實我都係母親節先利用下佢啫!哈哈哈!平時真係唔會一齊做嘢,我亦都好鍾意將佢扮得靚靚咁出嚟見大家,好有童年回憶㗎!講真佢唔化妝,真係好唔掂…」


除此之外,東東還大爆曾經游說媽咪參加港姐,但最終為何不成事呢?作為孝順仔的他,應該趁早娶個新抱仔,令媽咪開心一下,但講到40億緋聞女友蔡頌思,東東即時緊張冒汗!想知點解立即收睇《#娛樂Hashtag》



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!