掃呢頁CODE去手機

2022年8月18日 星期四

#娛樂Hashtag:【#娛樂Hashtag】黃建東曾患抑鬱:每日都好似行刑咁! #黃建東

黃建東曾經憑住「二次創作」《PPAP》廣東話粗口諧音版而人氣急升,之後的《WhatTimeIsIt?》,到近期的《惡搞速遞員兼外傭姐姐》亦廣受歡迎,東 ...






黃建東曾經憑住「二次創作」《PPAP》廣東話粗口諧音版而人氣急升,之後的《What Time Is It?》,到近期的《惡搞速遞員兼外傭姐姐》亦廣受歡迎,東東笑言不怕得罪人:「因為我嘅出發點唔係想笑人,主要係果條片好Hit,我再二次創作,希望大家睇完會開心,有時我唔開心呀失戀呀!自己睇返都會笑!」


攪笑形象雖然深入民心,但反而是他演藝生涯的絆腳石:「好多人會同我講,陳東,你個形象咁攪笑,好難搵你做啲正經嘅角色喎!但果啲「二次創作」又令我多咗人關注,甚至有廣告埋嚟,所以都令我好糾結,到呢刻都未知點算好!」


平時見到嘻嘻哈哈的東東,其實都曾經受過抑鬱症的困擾:「你都知道有唔少喜劇演員會有啲悲慘嘅結局,我好驚自己都會咁,事實上我亦都不都試上患上抑鬱症,當時覺得自己工作上方向好亂,睇唔到前面嘅路,日日都失眠,每次返到公司就好似上刑場咁…」想知道黃建東更多鮮為人知嘅一面,就立即收看《#娛樂Hashtag》



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!