掃呢頁CODE去手機

2022年8月18日 星期四

試當真最靚校花Shadow被指似迪麗熱巴:我自己覺得唔似 #迪麗熱巴

試當真今日舉行校花校草21強公布記者會,校花十強如下:當中包括校花10強:王紫影(Shadow)、廖文蔚(Natalie)、楊雅文(泰妹)、何映俞(K ...






試當真今日舉行校花校草21強公布記者會,校花十強如下:當中包括校花10強:王紫影(Shadow)、廖文蔚(Natalie)、楊雅文(泰妹)、何映俞(Katherine)、張月亭(Moon)、吳伊琳(510)、許雅媛(Janice)、陳欣欣(Abble) 、趙君瑜 (Angelina) 、陳海琳(Hol Lam)。當中以20歲浸大電影學系學生王紫影Shadow最搶鏡,而校草亦有11人入圍,名單如下:滕毅康(康)、劉皓嵐(皓嵐)、王耀宏(Ivan 暫名)、陳諾弘 (Gordon)、沈以諾(Jay)、林子峰(Stone)、何求(John)、馬子熙(Momoo)、法拉比(阿Bi)、曾梓賢(曾Sir)、蔡梓賢(梓賢),而14歲劉皓嵐(皓嵐)亦同王紫影Shadow,一同獲得由現場記者投票選出的「傳媒最喜愛大獎」。

王紫影Shadow由於樣貎標緻,一出場已成大熱門,更被網友封為港版迪麗熱巴,亦引來不少留言被惡意攻擊,不過王紫影Shadow就表示沒有受負評影響,她說:「我個人唔係太理其他人點鬧我,如果你鬧得我好,我會覺得好爽添,(而家最多人留言講乜?)話我迪麗熱巴,我自己覺得唔似嘅,但我當係一個稱讚,當係一個好靚嘅女仔...(妳多唔多人追)其實我唔多人追,可能大家覺得我嘅性格比較上好笑?攪笑?唔係女神嗰種,(會唔會收兵?)冇呀,冇人同我講佢鍾意我呀!」

點擊睇21位試當真校花校草:










































本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!