掃呢頁CODE去手機

2022年8月9日 星期二

郭思琳:郭思琳下月生得影大肚寫真 吳浩康Size變大搞到冇褲着 #吳浩康 #寫真 #郭思琳

歌手吳浩康(Deep)太太郭思琳在社交網分享其懷孕寫真,模特兒出身的她穿上白色花紋透視長裙,上圍因為懷孕而升Cup,但她得天獨厚,手腳纖瘦,被封做最美 ...






歌手吳浩康(Deep)太太郭思琳在社交網分享其懷孕寫真,模特兒出身的她穿上白色花紋透視長裙,上圍因為懷孕而升Cup,但她得天獨厚,手腳纖瘦,被封做最美孕母。思琳透露當日他們在沙頭角一個營地拍攝:「所有造型同裝飾都有團隊幫我哋安排晒,嗰日都算影得好快手,3個造型連埋化妝整頭,用咗5粒鐘搞掂。」


她大爆拍攝當日最難忘是老公沒褲穿,她笑說:「因為服裝贊助之前同過Deep合作過,但係Deep呢排愛上健身,啲尺寸已經唔同晒,但服裝嗰邊竟然照用番佢之前嘅尺碼,搞到嗰日佢冇褲着,只可以着番自己啲衫影。」成個孕期她約了3個攝影師影孕照,但當日這輯相在外景高達35度下拍攝,她笑說:「又熱又多昆蟲又要赤腳行石灘,佢影完一個造型已經由頭濕到腳趾尾,佢都冇怨言,我係勁感動嘅,所以第3輯我自動幫佢推咗,唔敢再打擾佢喇。」


之前她不時見暈不適:「最近OK,都減少出街喇,因為感覺身體弱咗,之前同朋友行BB展試過頭暈眼花,要即刻搵老公接我走,可能關貧血事,我缺鐵要日日飲鐵水,嗰日趕時間唔記得飲鐵水先出門口。」下月就臨盆,她承認心情好緊張,她說:「Deep一定要入產房陪我,死都捉埋佢入去,我唔想孤軍作戰。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!