掃呢頁CODE去手機

2022年9月3日 星期六

愛回家|「細龍生索女秘書」何沛珈公開瘦身餐單 10日勁減15磅 #何沛珈 #愛回家 #愛.回家

早前何沛珈(Roxanne)接受《香港01》訪問時,直言不知道監製找她入劇出演Luna的原因,但對於能夠成為固定班底而感到興奮,雖然她本身還有《東張西 ...






早前何沛珈(Roxanne)接受《香港01》訪問時,直言不知道監製找她入劇出演Luna的原因,但對於能夠成為固定班底而感到興奮,雖然她本身還有《東張西望》外訪主持的身分,但亦表示會盡力兼顧兩邊的工作,說:「還好啦,後生要捱下嘅,最希望係劇同綜藝兩邊都可以夾到時間。」

今日(02/09)她再接受訪問時說道,其實她本身也十分喜愛演戲,當初參選香港小姐競選時,也本着可以演戲的目標而參選,如今可以算是向着夢想前進了一大步。她說:「當初都係想做演員,呢兩個組都係一個星期播七日,收視又高,兩邊都要尊重。想做演員係因為你可以試唔同嘅嘢,做唔同嘅角色,對我來講挑戰更加大,同埋我本身自己個人係跳脫啲,做藝人咪啱晒囉。」

她續說,其實《東張西望》的監製也十分支持她向劇組進發,說:「 東張西望監製好支持我拍劇㗎,佢知我鍾意演戲,都希望我可以做到自己喜歡嘅事。希望嚟緊劇會多啲搵我啦。大家覺得東張西望唔會放人,其實監製佢係放我出去拍劇㗎。」還表示《東張西望》於她來說就像是一個大家庭一樣。

她續說,當初拍攝時新劇《寵愛Pet Pet》時因為作息唔定時,經常食宵夜和零食,所以肥了十幾磅。在接到要加入《愛.回家之開心速遞》成為固定角色後,為配合威龍秘書Luna又索身材又好。還要跳椅子舞,才「的起心肝」進行地獄式減肥。她說:「拍咗一個月我肥腫咗十幾磅,肥腫咗之後收到睇playback 覺得唔可以咁樣上鏡,再加上收到開心速遞嘅劇本,知道嗰角色係好靚好fit,所以用咗十日就瘦返十幾磅(15磅)!你諗吓劇組難得畀機會你,你唔好好珍惜同把握可能就會冇㗎啦。」記者笑指她的伙食是「清淡過尼姑庵伙食」時,她回應:「不知幾好食!而家如果出街食,會覺得啲嘢偏濃,之後習慣咗自己煮飯,就日日自己煮囉」

為了Luna這個角色,何沛珈還在10日之內瘋狂做運動食瘦身餐,她說:「日頭要做嘢所以冇得出去跑,所以我買咗個摺得埋嘅跑步機喺屋企跑,如果9點或者10點前收工返到屋企,我就會做返一個鐘頭運動。如果第二朝9點返工,我就會朝早做多一轉。之前試過減肥嘅時候身體冇咁好,所以今次減肥嘅同時就會食埋補充劑。」

何沛珈分享泳衣照,減肥大成功。(IG@hpgroxanne)


何沛珈正式加入《愛回家》。(IG@hpgroxanne)


何沛珈正式加入《愛回家》。(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


何沛珈是中大護理系畢業。(IG@hpgroxanne)


她獲香港護士管理局發出註冊護士證明書及在醫院擔任註冊護士!(IG/@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


何沛珈。(IG@hpgroxanne)


何沛珈。(IG@hpgroxanne)


何沛珈是《2020年度香港小姐競選》五強佳麗。(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)


(IG@hpgroxanne)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!