掃呢頁CODE去手機

2022年9月3日 星期六

視后唐詩詠多謝每一位前度 私下是愛車之人揸跑車出入考慮賽車 #唐詩詠 #視后

傳41歲的視后唐詩詠將於本月離巢力20年的TVB,日前她就接受陳敏之的個人YouTubeChannel節目《ChiChat》中受訪,她就提到自己過往在 ...




傳41歲的視后唐詩詠將於本月離巢力20年的TVB,日前她就接受陳敏之的個人YouTube Channel節目《Chi Chat》中受訪,她就提到自己過往在感情上是絕對盲目的一個人:「我而家覺得愛情係好需要智慧去處理,係人生一個最難嘅課題,係每一年都搵到啲問題係要去學,愛情真係太複雜,我以前係盲目地談戀愛,而都唔知自己想要啲咩,每一段關係都係一個學習嘅過程,學識到好多嘢,我多謝每一位!」

其實唐詩詠自入行以來,她的情路都很坎坷,直到現在都是單身。當中,前男友包括余文樂、崔建邦、洪永城、和緋聞男友三億身家的「教育界王力宏」陳思銘、伍允龍。她亦因從不評論前度任何事情,落力地去保護他們的愛情,而被形容為《有一種女友叫唐詩詠》。

節目中,陳敏之更大爆唐詩詠屬愛車之人,唐詩詠對自己的駕車技術亦非常有信心:「我人生第一部車就係買甲蟲(唔係好飛得咋喎)唔飛得住,因為我撞過車。」她更曾多次考慮參加賽車比賽:「我知道自己係一個會豁出去嘅人,但同時又好理性地知道賽車嘅危險性,如果我上得嗰架車我就會豁,好多機會我都可以去,但同自己講唔好唔好同埋我有學電單車,好鍾意嗰個感覺。」唐詩詠目前是駕駛黑色跑車出入,非常厲害。

唐詩詠。(IG圖片/natalietong53)


唐詩詠輕露美腿。(IG圖片/natalietong53)


早前台慶亦以性感造型現身(IG圖片/natalietong53)


美腿!(IG圖片/natalietong53)


美腿!(IG圖片/natalietong53)


黃翠如唐詩詠十分鐘後已經換返潛水衣。(IG:@wongtsuiyu)


黃翠如唐詩詠十分鐘後已經換返潛水衣。(IG:@natalietong53)




馬國明與唐詩詠維持多年「好友關係」互相扶持。(natalietong53@IG)


唐詩詠有新劇拍喇。(ig@natalietong53)


唐詩詠。(IG@natalietong53)


唐詩詠。(IG@natalietong53)


唐詩詠。(IG@natalietong53)


黑白照。(IG/ @natalietong53)


早前兩位當事人相繼否認有拍拖。(IG/ @natalietong53)


唐詩詠間中都會去行山。(唐詩詠Insatgram)


今年39歲的唐詩詠同樣是素顏美人。(FB@唐詩詠)


今年39歲的唐詩詠同樣是素顏美人。(FB@唐詩詠)


Natalie上載了一張黑色連身泳衣照片,大曬白滑背。(唐詩詠IG圖片)


唐詩詠。(IG@natalietong53)


唐詩詠。(IG@natalietong53)


唐詩詠認為做好自己才重要。(natalietong53@Instagram)


唐詩詠對於擺脫單身與否並不着急。(natalietong53@Instagram)


從前的唐詩詠性格較着急、愛盲衝直撞,但現時的她卻會花更長時間去認識及溝通自己與新對象。(natalietong53@Instagram)


唐詩詠曾表示自己不會理會外來的聲音,只要自己認為對的人和事就會去做。(natalietong53@Instagram)


唐詩詠在愛情未來臨時,不着急、不強求的精神,值得大家學習。。(natalietong53@Instagram)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!