掃呢頁CODE去手機

2022年9月12日 星期一

炎明熹康復現身首個活動 鍾柔美:未去返佢正常嘅狀態 #炎明熹 #鍾柔美

女子組合「AfterClass」成員炎明熹(Gigi)姚焯菲(Chantel)、鍾柔美(Yumi)及詹天文(Windy)今日(12/9)現身奧海城出席 ...






女子組合「After Class」成員炎明熹(Gigi)姚焯菲(Chantel)、鍾柔美(Yumi)及詹天文(Windy)今日(12/9)現身奧海城出席活動。提到「大家姐」炎明熹今日康復出閉同台演出大合體,Chantel心情興奮說:「頭先我哋化緊妝,見到佢行入嚟嘅時候,我哋係好興奮,係因為相隔咗成個禮拜先見到佢。」而Windy接著說:「其實當時我知道佢病嘅時候,我係超級好擔心佢會出事,因為佢病發前已經開始咳嗽,又流鼻水,但而家佢冇事康復我就安心晒。」

Yumi表示:「其實反而我係擔心佢,係因為我見到佢個狀態係有啲攰,係未去返佢正常嘅狀態。不過始終佢都係啱啱好返,咁所以佢係需要啲時間慢慢再調整嘅。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!