掃呢頁CODE去手機

2022年9月4日 星期日

聲夢傳奇|Eric Kwok批評部分學員心散 女團XiX:會聽導師話加油 #Eric Kwok #聲夢 #聲夢傳奇

《聲夢傳奇2》女團XiX其中四位成員鄧曉殷(Kiele)、莊殷玥(Vici)、梁善知(Crystal)和劉芷君(Aster)今日(4/9)現身西貢拍攝 ...




《聲夢傳奇2》女團XiX其中四位成員鄧曉殷(Kiele)、 莊殷玥(Vici)、梁善知(Crystal)和 劉芷君(Aster)今日(4/9)現身西貢拍攝歌曲《Hat Trick》MV,同場還有師姐姚焯菲(Chantel)和鍾柔美(Yumi)等第一季參賽者。XiX接受《香港01》訪問時表示有向師兄師姐請教,更大讚他們跳舞勁,Kiele說:「我有次同Chantel一齊跳,好好玩。《聲夢1》嘅學員好好人,對我哋好好。」Crystal說排舞時有跟Yumi聊天並請教對方:「佢跳舞本身幾勁,有時問下佢啲動作點做得靚啲、型啲,會向佢學習。」

比賽進入白熱化階段,Aster坦言有點緊張,全因不想被淘汰:「大家喺個比賽都好努力,好唔想被foul,希望可以維持到最後。」Vici表示每一回合都會盡力而為:「畀人睇到我哋唔同嘅一面,同佢哋講我哋贏唔係人多蝦人少,我哋係靠實力。」Crystal則指見證大家由當初的缺乏自信,變到今日懂得享受舞台。

導師李幸倪(Gin Lee)和郭偉亮(Eric Kwok)早前批評部分學員心散,Vici說現時會盡力比賽:「都會聽導師同Eric Sir嘅話,會繼續努力提升同加油。」Kiele坦言導師的說話和評語可以令她們做得更好:「緊張變成動力。」要同時兼顧學業和比賽的四位表示會以學業為先,亦感激製作團隊的配合、家人的支持令她們可以全情投入比賽。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!