掃呢頁CODE去手機

2022年9月9日 星期五

愛回家|細龍太陳偉琪曾被大前輩粗口「教做戲」:直接就X交叉我 #愛回家 #愛.回家 #細龍太 #陳偉琪

訪問中她講到被稱為「有錢女」,家住獨立屋的傳聞,她就說:「我唔知點解傳到係獨立屋。細個嗰時,我諗我爹哋係搵到啲錢嘅,嗰時家境OK,我哋住跑馬地,住咗2 ...






訪問中她講到被稱為「有錢女」,家住獨立屋的傳聞,她就說:「我唔知點解傳到係獨立屋。細個嗰時,我諗我爹哋係搵到啲錢嘅,嗰時家境OK,我哋住跑馬地,住咗20年左右啦,之後就搬咗!之後睇餸食飯囉,因為你老人家退休咗,始終只係有出冇入,所以佢哋都好慳住使!」

她早前說過因為想有個好開始,搵師傅改名而花了6位數字,這筆開支原來也是問朋友借的。她說:「我諗唔做舊公司大概年半度啦,我個人有啲lost呀⋯⋯我其實係問朋友借錢幫我改名,問我啲好friend嘅friend,可唔可以借住少少嚟先!我逐個月逐個月還返畀佢哋㗎,我嗰陣時都有返工,做緊一個headhunt嘅executive search firm,我冇公開講過!」她還表示舊公司的月薪只有兩萬元左右。

離巢後會不會找堂大佬MIRROR的Frankie(陳瑞輝)介紹過檔?她回答:「我唔想影響我堂大佬,我嘅意思係,我唔會用呢啲卡住囉!」兩堂兄妹由細玩大,Vicky話皮皮細細個已經好靚仔,說:「細細個佢都係keep住靚仔嘅,冇核突過,哈哈哈!用一個親戚嘅眼光呢,佢係一個靚仔啦,跳舞好型囉,同埋佢係成日笑嘅人,我覺得佢係一個好順得人嘅人,乖仔嘅!」

她也大爆自己曾被電影製作人問價,說:「我唔開名有一個都幾出名嘅電影製作人,話簽我做artist,佢話上嚟office傾吓啦。我心諗office唔使驚佢話:『下一套電影就畀做女主角。』跟住佢就畀合約我,話簽10年。之後佢同我講:『你收入咁唔穩定,不如咁啦,你跟我出trip做我女朋友,我就每月俾兩萬蚊。』something like that!」 她續說這位電影製作人問價還有行動,說:「跟住佢已經行緊過嚟,已經想咀我,我嚇到傻咗,跟住我即刻擸袋跑出去!」陳偉琪透露這位呢位電影製作人的名字是三個字,並不是兩個字的。

陳思圻(前名:陳偉琪)被問到拍攝《愛.回家之開心速遞》時,最受委屈的一次經歷,她就直言曾被大前輩粗口問候,說:「好多人會想教你點樣做嘢,你教我係真心想教我吖?定係你想show俾大家睇,你係number one呢?我會覺得嗰次,佢係可能show俾大家睇係number one!直接就X交叉你,你識唔識做戲㗎,你乜乜乜乜乜呀,X交叉你,呢啲係前輩,我睇緊啲位,諗緊點樣做,佢已經開始X交叉你」

連鎖反應之下,連導演都用講粗口鬧陳思圻(前名:陳偉琪),說:「個導演都會!我其實拎住個電話係睇緊個劇本,或者我係part of我個戲。佢話:『cut cut cut cut cut,做咩事呀你,做乜玩電話』。我話:『part of個戲嚟嘅。』好多呢啲事會發生啦⋯」

最後問陳思圻(前名:陳偉琪),如果TVB搵她,會不會願意回巢?她回答:「我真係好多謝《愛回家》編劇,真係睇住我個角色嚟寫,好錫住我我會(返TVB)嘅,純粹係因為,我知道好多觀眾成日同我講,等緊你返去,到而家仲等緊我返去喎,兩年啦,而家仲等緊我返去!」她表示,如果回巢也是因為觀眾。

調酒。(IG@vthechan)


調酒。(IG@vthechan)


調酒。(IG@vthechan)


等掛8號風球。(影片截圖)


等掛8號風球。(影片截圖)


等掛8號風球。(影片截圖)


Deep V吊帶裙上陣學調酒。(影片截圖)


Deep V吊帶裙上陣學調酒。(影片截圖)


Deep V吊帶裙上陣學調酒。(影片截圖)


Deep V吊帶裙上陣學調酒。(影片截圖)


索爆呀!(IG/@vthechan)


「細龍太」陳偉琪。(IG@vthechan)


「細龍太」陳偉琪。(IG@vthechan)


「細龍太」陳偉琪。(IG@vthechan)


「細龍太」陳偉琪。(IG@vthechan)


「細龍太」陳偉琪。(IG@vthechan)


索爆呀!(IG/@vthechan)


好享受!(影片截圖)


好享受!(影片截圖)


好享受!(影片截圖)


好享受!(影片截圖)


索爆呀!(IG/@vthechan)


做KOL!(IG/@vthechan)


做KOL!(IG/@vthechan)


做KOL!(IG/@vthechan)


做KOL!(IG/@vthechan)


Vicky最新性感行山look。(陳偉琪ig)


Vicky最新性感行山look。(陳偉琪ig)


Vicky最新性感行山look。(陳偉琪ig)


Vicky介紹佢入住既酒店。(陳偉琪IG)


Vicky介紹佢入住既酒店。(陳偉琪IG)


好sexy。(陳偉琪ig)


好sexy。(陳偉琪ig)


Vicky介紹酒店房間。(陳偉琪IG)


Vicky介紹酒店房間。(陳偉琪IG)


Vicky露出半個屁股。(陳偉琪IG)


Vicky露出半個屁股。(陳偉琪IG)


Vicky露出半個屁股。(陳偉琪IG)


Vicky最新泳照。(陳偉琪IG)


Vicky最新泳照。(陳偉琪IG)


酒店泳池景超靚。(陳偉琪IG)


酒店泳池景超靚。(陳偉琪IG)


Vicky表演食蕉。(陳偉琪ig)


條蕉好大條。(陳偉琪ig)


Vicky表演食蕉。(陳偉琪ig)


Vicky表演食蕉。(陳偉琪ig)


Vicky大啖食。(陳偉琪ig)


Vicky大啖食。(陳偉琪ig)


Vicky大啖食。(陳偉琪ig)


yummy。(陳偉琪ig)


yummy。(陳偉琪ig)


佢拎蕉皮嚟擦臉。(陳偉琪ig)


Vicky最新比堅尼look。(陳偉琪ig)


Vicky最新比堅尼look。(陳偉琪ig)


Vicky最新比堅尼look。(陳偉琪ig)


Vicky最新比堅尼look。(陳偉琪ig)


Vicky已離巢無綫。(陳偉琪ig)


無綫處境劇《愛‧回家之開心速遞》中飾演細龍太的陳偉琪(Vicky)同樣是一名籃球健將!(IG/@vthechan)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!