掃呢頁CODE去手機

2022年9月9日 星期五

方力申:方力申自認長情不忿被指花心:我同一個可以拍10年拖 #方力申

藝人方力申(小方)昨晚(8日)出席青年文藝音樂會,台上他夥同幾位「小太空人」,與3位中國航天員劉伯明、湯洪波和聶海勝作模擬太空對話,雖然是預先錄影,並 ...






藝人方力申(小方)昨晚(8日)出席青年文藝音樂會,台上他夥同幾位「小太空人」,與3位中國航天員劉伯明、湯洪波和聶海勝作模擬太空對話,雖然是預先錄影,並非直播,但看到3位航天員在太空艙內無重狀態下飲水和倒轉用手踏健身單車,十分有趣。


問到小方可有夢想過上太空?他笑言自小夢想有6呎高,因爸爸說過6呎高游水才快,可望贏奧運金牌,故學校作文時也寫出6呎高夢想,並獲貼堂:「我連密碼都改做183(cm),但停止發育之後,就改番密碼。」小方不覺得是「飲恨」事,形容人生有遺憾才有趣及過癮,問到尚未結婚而飲恨?他稱已很久無拍拖,但無壓力,他說:「人生流流長,我40幾歲,搵個對象要對住30、40年,要搵溝通到、價值觀相同係好重要,都靠緣份。(溝通到但唔靚呢?)都要靚行先嘅,父母都放棄我,可能父母飲恨」


提到小方早前在《開心無敵獎門人》中被何遠東數盡多位緋聞女友,他笑說:「我太好人,應該當場鬧佢,佢一定暗戀我,點會記得咁多?(被講中所以嬲?)無嬲,好多人都水蛇春咁長,邊會講得中呀?」他直言藝人交女友好困難,怕中陷阱,而女方也要受到被起底困擾。不少人覺得藝人「底好花」,小方稱:「我5年無拍拖,我係數一數二嘅乾淨,我同一個可以拍10年拖,唔明點解要屈我話我花,話我嘅人,因為自己做唔到。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!