掃呢頁CODE去手機

2022年10月17日 星期一

湯怡:湯怡大懵唔知屋企被爆格損失逾10萬:以為係老公冇手尾! #湯怡

藝人湯怡出席HOYTV記者會,今日(17日)35歲生日的她受訪自爆說:「中秋節前後發生咗啲不愉快事件。我後知後覺,屋企被爆格完翌日行入衣帽間,先知道冇 ...






藝人湯怡出席HOY TV記者會,今日(17日)35歲生日的她受訪自爆說:「中秋節前後發生咗啲不愉快事件。我後知後覺,屋企被爆格完翌日行入衣帽間,先知道冇咗兩隻錶,其中一隻仲好有紀念價值,現金損失幾千,加加埋埋冇咗十幾萬!」她直言事後報案亦不得要領:「真係唔知啲賊點入嚟,後嚟我發現其中一隻窗被撬過,衣帽間亂咗,我以為係老公冇手尾,咪打畀佢囉,但諗諗吓發現唔對路!(冇閉路電視?)就係咁啱嗰排附近冇網絡,所以覺得點解會咁啱。(嚇親?)老公唔喺度要開燈瞓。」


損失令湯怡相當肉痛:「不過我諗破財擋災囉,最緊要個人冇事。(生日願望想老公送錶、啲錢畀晒你?)咁要Double先得喎,佢都會畀驚喜我嘅。依家最希望可以快啲搬走,都睇緊盤嘞,話晒我哋住得偏僻,嚟緊女女要返學,都會搬返入市區嘞。」至於即將主持節目《星媽教育地圖》,她說:「我絕對唔係虎媽,連幫佢報讀幼稚園都要我家姐提醒,我唔想畀咁大壓力佢,淨係想佢自由發展。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!