掃呢頁CODE去手機

2022年10月17日 星期一

黎耀祥:黎耀祥無意爭視帝 陳自瑤計劃進軍商界 #陳自瑤 #黎耀祥

視帝黎耀祥、藝人陳自瑤(Yoyo)、蕭正楠、張振朗、黃浩然及賴慰玲昨晚(16日)齊集將軍澳電視城,為節目《開心無敵掌門人》錄影。近年多於內地拍劇的黎耀 ...






視帝黎耀祥、藝人陳自瑤(Yoyo)、蕭正楠、張振朗、黃浩然及賴慰玲昨晚(16日)齊集將軍澳電視城,為節目《開心無敵掌門人》錄影。近年多於內地拍劇的黎耀祥笑言是專程回港上節目:「10年冇上嚟玩,好想玩。(依家主力內地開工?)冇話主力邊度,邊度有嘢做就去邊,不過因為要隔離,所以通常去到拍晒先走,變咗留耐少少,啱啱嗰次都係3個月,唔算好耐。」談到早前再演經典角色「豬八戒」,他坦言最初擔心自己年紀大,體力未必可再應付,最終被對方誠意打動接拍:「個導演睇TVB劇大,好有情意結,加上我都係客串戲份唔多。」問到早前有傳他主演的新劇《輕·功》會定檔為台慶劇,但最終未有成事,他説:「聽監製話會遲一檔先。(咪無得爭視帝?)我仲有嘅咩?哈哈,好多後起之秀,TVB人才輩出。」另有指無綫有意開拍《巾幗梟雄4》,但卻遲遲未有進一步消息,祥仔笑言自己有很多檔期,可隨時埋位。


同場的蕭正楠亦打趣要求祥仔將他推薦給《巾》的監製,而出道已20年的他,表示正打算開音樂會:「之前拍完《破毒強人》,之後去咗內地拍嘢,依家準備緊啲歌。(回歸樂壇?)睇吓佢收唔收我啦,哈哈。」談到太太經常與好友唐詩詠遊山玩水,他說:「佢係趁我唔喺度嘅時候幫我Mon住太太。(有冇考慮介紹男仔佢識?)佢咁優質,唔使介紹啦。」


至於正在放假的Yoyo就透露有新計劃,她說:「最近諗緊想做生意,係有關健康養生。(係咪想靠自己?)唔係,一直都想做,不過之前一直拍劇冇時間搞,依家啱啱開始傾緊。」她表示並非與圈中好姊妹合資,問到是否全職進軍商界?她笑言只是想學習一下:「係小小嘅生意,會繼續拍劇。(點樣分配時間?)我又唔係做到上市,實分配到嘅。(會唔會繼續做代言人?)梗係會啦,兩者冇牴觸。」她直言健康與性感並無牴觸,又指早前為廣告客戶的硬照拍攝工作亦已經完成。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!