掃呢頁CODE去手機

2022年10月7日 星期五

香港小姐2022|徐麟被淘汰返到後台曾爆喊:現場觀眾嗌我名好感動 #徐麟 #港姐2022 #香港小姐2022

徐麟接受《香港01》訪問時表示真有其事,但並不是因為被淘汰而喊。她說:「聽到現場觀眾嗌我名,我都覺得好感動。所以就喊咗少少。之後就提醒自己,因為大家鍾 ...






徐麟接受《香港01》訪問時表示真有其事,但並不是因為被淘汰而喊。她說:「聽到現場觀眾嗌我名,我都覺得好感動。所以就喊咗少少。之後就提醒自己,因為大家鍾意我,先嗌我名,對我係一個好難忘經歷。」她表示,因為得到現場觀眾鼓勵,感動到流淚,而不是因為被淘汰,所以傷心。

問到日後的發展,她就表示現時正在與TVB傾談中。如果不成功的話,就可能會回去繼續修讀博士學位。她說:「順利畢業係我自己一個目標。」談到做TVB藝員的收入,她直言並不在考慮範疇之中。她說:「我冇諗過呢個問題。」如果人工只得6,7千呢?她反問:「你點知?我都唔知呀。呢一行有不同挑戰,係我最享受嘅部份。(人工)都唔係冇所謂,公司會照顧我哋,我有信心嘅。」

徐麟笑起上嚟真係幾靚。(IG:@asssssss_r)


徐麟話自己會繼續學好廣東話。(IG:@asssssss_r)


徐麟話自己會繼續學好廣東話。(IG:@asssssss_r)


徐麟話自己會繼續學好廣東話。(IG:@asssssss_r)


徐麟話自己會繼續學好廣東話。(IG:@asssssss_r)


徐麟表示無後悔參選港姐。(IG:@asssssss_r)


徐麟笑起上嚟真係幾靚。(IG:@asssssss_r)


徐麟笑容好親切。(影片截圖)


問答環節中徐麟以半鹹淡廣東話作答。(影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!