掃呢頁CODE去手機

2022年10月7日 星期五

梁朝偉抵釜山出席電影節 轉戰大銀幕多年透露其實最想拍電視劇 #梁朝偉

影帝梁朝偉(偉仔)獲釜山國際電影節宣布成為本屆亞洲電影人獎得獎者,並於電影節期間舉行作品展。偉仔早前亦已經抵達釜山出席電影節,前日(5日)偉仔現身電影 ...




影帝梁朝偉(偉仔)獲釜山國際電影節宣布成為本屆亞洲電影人獎得獎者,並於電影節期間舉行作品展。偉仔早前亦已經抵達釜山出席電影節,前日(5日)偉仔現身電影節紅地毯環節,穿白色西裝配黑色西褲的他帥氣十足,加上偉仔十分親民的向在場粉絲揮手,再加招牌一笑已經迷死一眾的粉絲。

偉仔其後接受訪問時表示自己其實與釜山國際電影節很有淵源,原來他已經參加過多屆的電影節,與及近10年經常到韓國宣傳電影。偉仔由拍電視劇再轉戰大銀幕,但偉仔最希望的其實是重返「公仔箱」,偉仔話:「我無特別有諗過嘗試啲咩角色,演一啲我以前無演過嘅角色。」其後偉仔又說表示:「唔知點解我最近好想重新拍返電視劇,因為我自己係喺電視台開始我嘅表演工作,最衫我係由電視劇開始,而家呢個階段我好想再試下重新做一次電視劇個感覺係點。」相信若偉仔真的重返電視圈拍電視劇一定會有很多粉絲坐在電視機前等待。

點撃睇梁朝偉行紅地毯的型仔相:

梁朝偉今日於釜山電影節現身,偉仔出現於紅地毯上時,親民地向粉絲揮手。(視覺中國)


出席釜山電影節的梁朝偉,似乎心情甚佳。(視覺中國)


偉仔出席釜山電影節時,親民地向粉絲揮手,展現招的青澀笑容。(視覺中國)


偉仔出席釜山電影節時,親民地向粉絲揮手,展現招的青澀笑容。(視覺中國)


偉仔在紅地毯上享受韓國粉絲的歡迎,笑容十足一位大細路。(視覺中國)


經典作品無數的梁朝偉,在韓國也具有極高知名度。(視覺中國)


偉仔在紅地毯上豎起手指公。(視覺中國)


偉仔在釜山電影節上,極受在場粉絲及傳媒歡迎。(視覺中國)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!