掃呢頁CODE去手機

2022年11月14日 星期一

林鈺洧:林鈺洧13歲獨立「養」自己 同阿媽嘈交瞓公園當閒事 #林俊賢 #林鈺洧

應屆香姐冠軍林鈺洧(Denice)接受車淑梅主持的電台《舊日的足跡》訪問,提到參加選美的原因,Denice坦言自己人生大部分時間都過得十分困難,當順境 ...






應屆香姐冠軍林鈺洧(Denice)接受車淑梅主持的電台《舊日的足跡》訪問,提到參加選美的原因,Denice坦言自己人生大部分時間都過得十分困難,當順境時又會感到慌張,正因為前一年的生活和收入也穩定,所以想藉着選美來挑戰自己,結果,當選後新聞浪接浪,令她感到壓力很大,也不開心,她說:「嗰啲指控同說話好難聽,又有網民會相信,惟有靠瞓覺同食嘢去調節自己嘅心情,但我相信時間會令誤會嘅人明白嘅。有人話我屋企細小,其實嗰度係我人生之中最大嘅一間屋,一個人住兩房一廳已好奢侈,我嘅冠軍后冠都放喺屋裏面,我好感恩,唔會搬。」


Denice在13歲就被媽媽安排離家自住,她說:「嗰個係我哋雙方嘅意願,媽媽好細個帶住我好辛苦,嗰時我都明白嘅。有一日,我放學返屋企,佢話大家分開住,我話『好』就搬去一個劏房。雖然地方細、隔音差,但我好開心,我自己學識煮食同洗衫,其實當年嘅生活比較艱難,媽媽間中情緒欠佳,分開住都係一個解決嘅方法。」


她坦言中學時為了多一點生活費,放學會去當補習老師,或做侍應生,她說:「其實好多嘢媽媽都唔知,佢安排我13歲外出自住,就係想我獨立……有段時期,我曾經壞過,因為高年級嘅姐姐帶我去玩,幸彩我唔鍾意酒精或一啲奇怪嘅嘢,所以就逐漸遠離佢哋,(點樣保護自己?)就係碰壁直到自己學識為止,我當然唔建議家長用我媽媽對我嘅方法,絕對唔可以。將來如果我有女兒,佢未到30歲,我都唔會畀佢出去(自住)。」


Denice直言自小愛逞強,以為自己可以做到很多事情,做不到也要硬着頭皮去做,她說:「每當我遇到唔能夠解決嘅問題,就會鼓勵自己,同自己講:『最多咪瞓街,又唔係未瞓過!』同媽媽住嘅時候,我試過因同佢嘈交走到公園瞓,醒咗咪去返學,好小事。媽媽唔會搵我,呢個就係我哋嘅溝通方法。我冇迷惘,我想鼓勵大家,只要心存善念,好事就會發生。」


回想與生父林俊賢初次見面的經過,她說:「我15歲時,爸爸嘅女友透過社交網搵到我。我當時唔知道爸爸叫林俊賢,佢啲好朋友用車載我到口岸接佢,因為佢住喺大陸。(記得)佢把聲好大,好有中氣。上車第一『喂,Hello』, 成部車都震嘅。當時我覺得佢比我緊張。相認之後,我冇話畀媽媽知,因為我驚佢會說:『有冇攪錯,我將你養大,你竟然走去搵個衰人?』跟佢相認後生活冇咩變化,因為佢唔係住喺香港,一年只見一、兩次。我習慣一個人,知道自己係星二代都好,識我嘅人多咗,工作機會都多咗了。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!