掃呢頁CODE去手機

2022年11月14日 星期一

黃嘉雯:黃嘉雯自爆台慶性感賣大包 林穎彤:相當震撼! #BKD_S #台慶 #林穎彤 #黃嘉雯

黃嘉雯(Carmaney)與林穎彤(Bella)今晚(14日)為無綫台慶的大型歌舞表演進行錄影,Carmaney透露除了今次錄影外,台慶當晚還有直播歌 ...






黃嘉雯(Carmaney)與林穎彤(Bella)今晚(14日)為無綫台慶的大型歌舞表演進行錄影,Carmaney透露除了今次錄影外,台慶當晚還有直播歌舞演出,並預告要性感上陣,問到性感尺度?她笑言:「可能同《下流上車族》嘅校長差唔多。(要三點式同濕身喎?)我仲未睇到套衫,我唔知。」一於大賣關子。不過Bella大爆對方的衣着會相當震撼,Carmaney說:「到時有20幾位港姐表演緊係震撼。(你點凸圍而出?)希望跳好啲,唔好甩拍子。」至於Bella表示未能出席台慶:「因為我要考試,我報咗護膚品證書課程,想做呢方面嘅小生意。」


另外,講到2人有份演出的《下流上車族》日前大結局,她們都希望公司能開拍續集,而在劇中飾演小三的Carmaney坦言幸好是大團圓結局,否則擔心會被打:「不過劇中有講我都好內疚同想幫驄哥(林敏驄)修補夫妻關係。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!