掃呢頁CODE去手機

2022年11月14日 星期一

陶大宇:陶大宇首與小童行貓步 傳承「水撥手」襲上海時裝周 #陶大宇

藝人陶大宇以獨特唱腔及台風演繹《倒轉地球》一曲成全城熱話後,「水撥手」熱潮更席捲上海!他獲邀出席前晚(12日)在上海舉行的《2022FashionTo ...






藝人陶大宇以獨特唱腔及台風演繹《倒轉地球》一曲成全城熱話後,「水撥手」熱潮更席捲上海!他獲邀出席前晚(12日)在上海舉行的《2022 Fashion Top上海時裝周》,以特別嘉賓身份率領多位小朋友一起行貓步,同場出席還有藝人莊鍶敏。


首次與小朋友行時裝騷的陶大宇,在現場成為「孩子王」,於後台等出場時,全程被小朋友包圍着兼打成一片,不單與他玩小遊戲,更點唱《倒》曲,又即場「拜師學藝」要求學習「水撥手」。至正式上台時,陶大宇今次未有獻唱神曲《倒》,而是唱《愛你一萬年》,不過同行的小朋友卻自行加插「水撥手」台風,掀起現場氣氛。


後台被IQ題考起


陶大宇接受東網訪問,稱首次與小朋友行騷非常新鮮及好玩,他說:「今次係家長同大會合作,希望子女透過行騷增強自信心同發揮表演欲,我覺得佢哋真係好幸福。呢班小朋友非常活潑可愛,喺後台同佢哋傾偈熱身時,真係會被佢哋啲IQ題難倒,估唔到佢哋都知我呢招『水撥手』,哈!佢哋要我示範,之後喺我唱慢歌時,佢哋竟然自動『水撥手』,我都好驚喜意外!」完成上海騷的大宇,即趕飛機到成都出席另一品牌活動,然後再到深圳演出,如此風塵僕僕都未有叫累,大宇說:「有得忙才是好事,因有很多活動都因疫情叫停,故只好盡做,或許今年要提早收爐返港迎新年。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!