掃呢頁CODE去手機

2022年11月14日 星期一

曾志偉:《獎門人》收視不敵《下流》 曾志偉認輸:欠佢哋一餐同裸跑! #曾志偉 #獎門人

無綫總經理曾志偉今晚(14日)出席《無綫電視五十五周年晚宴》活動,席間他透露無綫開台以來為慈善機構共籌得65億港元,故今晚請來不少嘉賓出席見證,現時疫 ...






無綫總經理曾志偉今晚(14日)出席《無綫電視五十五周年晚宴》活動,席間他透露無綫開台以來為慈善機構共籌得65億港元,故今晚請來不少嘉賓出席見證,現時疫情措施放寬,大家終可眾首一堂。


說到台慶劇《下流上車族》結局篇收視高達26.7點,而《開心無敵獎門人》只有26.1點,被林敏驄再勝一仗的他笑言:「我哋呢啲上流人最怕下流人,林敏驄成世人都唔識喊,依家搞到人日日喊,結局真係好感人,我今次真心認輸,真係欠佢哋一餐同裸跑,我都算威,點知都畀佢贏零點幾收視,我最叻26.1點,佢就26.7點,我訂定隻響螺請佢哋食飯。(嚟緊會否再邀請林敏驄合作?)佢係怪人嚟,邀請佢唔嚟,但佢會自己行過嚟,之前邀請佢都冇諗過佢會一口答應,連首歌有版權,佢都話喺佢酬勞度減,最慘係佢要自己唱埋,不過佢好帶動到個氣氛,我都畀佢搞到眼濕濕,因為要畀咁多錢佢。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!