掃呢頁CODE去手機

2022年11月14日 星期一

盧瀚霆(Anson Lo):Anson Lo開騷胃抽筋被抬走 凌晨發文報平安 #Anson Lo #盧瀚霆

MIRROR出師未捷身先傷!至7月底紅館以外發生後,12子隨即停工,近日已經復工,可是先有萬人迷姜濤打籃球受傷入院,如今輪到另一成員盧潮霆(Anson ...






MIRROR出師未捷身先傷!至7月底紅館以外發生後,12子隨即停工,近日已經復工,可是先有萬人迷姜濤打籃球受傷入院,如今輪到另一成員盧潮霆(Anson Lo)完騷後胃抽筋,搞到要搵醫護抬走,連訪問都做唔到。


其後經理人花姐回覆傳媒表示Anson Lo已返回家中休息,約今日(14日)凌晨一時,Anson Lo在社交平台發文向大家報平安:「表演中段胃抽筋,辛苦工作人員在表演完成後在後台照顧我,大家不用擔心我我會好好休息的。」因為Anson Lo不適的事件傳出後,「神徒」都十分擔心Anson Lo的情況,欣宜在訪問時亦有透露Anson Lo全日只吃了「一啖飯」,加上音樂會上體力嚴重透支,才會令Anson Lo出現不適。


而昨晚的亞博拉闊騷完,Anson Lo與欣宜完騷後原定接受在場媒體訪問,半小時後僅見欣宜獨自步出,她為為Anson Lo代言表示:「我老公(AL)頭先喺台上跳得太落力,加上全日只係食咗一啖炒飯。可能佢好耐冇見大家,畀盡一萬分嘅力去表演,依家個胃好唔舒服,所以唔出嚟同大家傾偈,我自己做」


其實Anson Lo與欣宜約2小時的傾力演出絕無冷場,粉絲全程high爆。由於今次演出曾經改期,欣宜演唱新歌《恐懼蠶食心靈》前表示:「真係好峰迴路轉,今日終於可以做到呢個騷,不過就係改咗今日,大家先有新歌聽,今日絕對係吉日!」欣宜更一度感觸淚流滿面!


Anson Lo唱《永順街39號》及《不可愛教主》時,大銀幕發現觀眾席上有好兄弟Edan及Jeremy蹤影,2人更不時high爆站起來跳舞贈興,相當投入。Anson Lo則問台下粉絲說:「你哋係咪好掛住我?你哋唔問番我嘅?我都好掛住你哋呀!」氹得神徒們尖叫連連。


AL與欣宜合唱國語歌《表白》時上演一場辣身舞,將氣氛推向高潮。及後串燒歌環節時,二人再唱《神隊友》後相擁,此時欣宜問Anson Lo:「我想代你啲粉絲問一個問題,點解你從來唔叫我哋做老婆嘅?」搞到AL說:「因為每人只得一個老婆,邊個係你哋自己諗啦,你好多汗,落枱我幫你抹」Encore時欣宜「赤裸」打扮,意識大膽被讚性感搶鏡。


對於代粉絲問「老婆」一事,欣宜事後笑說:「搞吓氣氛啫。(你想AL嗌你做老婆?)咁又唔使,我覺得佢叫我Joyce都好好聽。(滿意今晚演出?)我淨係覺得依家周身骨痛,今次仲跳得多過自己個騷,不過同佢一齊去做騷感覺好正,佢真係出盡力,令我都落力啲。(依家最想做乜?)想食楊州炒飯,因為6月紅館騷後冇食過。(今次反應咁好,想開Part 2?)好呀,唔介意,不過下次要我唱多啲、佢跳多啲,等我冇咁辛苦。(點解中段已經喊成咁?)見到台下嘅燈海,首歌又好感動,加上諗起個騷終於開到,我又自肥成功同老公開騷,好開心同感觸嘛。(當眾辣身舞喎。)綵排嘅時候冇咁貼嘅,起碼有一隻手嘅距離,係佢愈攬愈埋,下次你哋見到佢,就問佢點解啦,但我唔介意嘅,哈哈!」


再問欣宜是否知道Anson Lo日前籃球賽時落淚,她答:「嗰日我綵排緊,冇睇到,但我有同佢短訊,佢提過呢排攰。(你覺得佢今晚有冇包袱?)我冇留意,唔係好負責任嘅拍檔,我淨係顧自己嘅演出,不過佢ok嘅,專業嘛,每個人都會背負工作以外嘅種種問題,但最緊要係我哋上台咁收拾心情,the show must go on,佢一定做到嘅,佢今晚表現正到爆!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!