掃呢頁CODE去手機

2022年12月22日 星期四

黃宗澤:黃宗澤被苗僑偉「下令」推舊同學飯局:唔使咁惡啩? #苗僑偉 #黃宗澤

藝人苗僑偉(三哥)、黃宗澤(Bosco)、黃翠如及洪天明等,晚上錄影《開心無敵獎門人:終極篇》。是晚藝人嘉賓多達20位,分4隊以特色造型亮相,包括湯盈 ...






藝人苗僑偉(三哥)、黃宗澤(Bosco)、黃翠如及洪天明等,晚上錄影《開心無敵獎門人:終極篇》。是晚藝人嘉賓多達20位,分4隊以特色造型亮相,包括湯盈盈「假泳衣」,及陳山聰的睡衣Look等,場面相當熱鬧。


三哥與Bosco孖住受訪,前者被問到早前折返加拿大陪家人,竟笑說:「邊個話我返咗加拿大?我上咗火星。(返咗去成年?)差唔多啦。(復工未?)返咗嚟幾日,第一個工作就係上獎門人囉。」Bosco則自爆:「三哥返嚟就快啲約食飯,但我約咗啲舊同學,約咗好耐先約到,佢竟然叫我推咗去,唔使咁惡啩?」三哥接口:「真係信佢(約咗同學)?」Bosco回應:「我有相為證,如果真係約咗女仔反而會推!我讀書嘅時候係肥仔,邊度有咁多初戀吖?」


談到38年前其主演劇集《天師執位》近日重播,被翻出當年收視高達60點,三哥表示:「當年睇電視係大家唯一嘅娛樂,主題曲仲播到今時今日。我真係唔敢翻睇,好得人驚,但收到Bosco同我講,我問佢做咩唔瞓睇『粵語長片』。(你真係Keep得好好。)多謝,靠做運動。」Bosco接口說:「三嫂仲問我有冇拳擊教練介紹。」三哥解釋說:「打拳係想練吓啲反應啫。」另外,談到獎門人遊戲,三哥笑言:「冇輸贏嘅,因為係打和。我啱啱喺外星返嚟,驚反應唔切。陣間啲濕身嘢,就留返畀黃翠如啲女仔負責,要幫助收視嘛。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!