掃呢頁CODE去手機

2023年1月12日 星期四

東張西望|長者遇無良裝修佬工程爛尾 隨時失市建局7.5萬元津貼 #東張西望

周三(11日)播出嘅《東張西望》,講述市建局推出「有需要人士維修自住物業津貼計劃」,合乎申請資格嘅陳生陳太喺得到市建局批核後,將會獲得7.5萬元嘅津貼 ...






周三(11日)播出嘅《東張西望》,講述市建局推出「有需要人士維修自住物業津貼計劃」,合乎申請資格嘅陳生陳太喺得到市建局批核後,將會獲得7.5萬元嘅津貼。陳先生喺揀裝修材料時,透過店舖老闆而認識專做家居維修嘅裝修工程余先生,對方聲稱陳先生所揀嘅裝修公司報價太高,又當時仲拍晒心口表示「放心交俾我哋,會幫你處理得好妥當」,之後更陪陳先生去市建局辦理轉換裝修公司嘅手續。陳先生喺交完3萬元訂後3日,余先生已火速上門開工,點知原來市建局有規定工程進行之前,會有職員上門勘察同影相,否則有可能唔會批出津貼,結果陳先生只係獲批7.1萬元津貼。

工程進行期間,陳先生指余先生態度非常有問題,當中包括不接受任何意見。而工程差不多去到尾聲時,大門水泥外露、門鎖有破損痕跡;睡房門口批盪明顯凹凸不平;浴室浴屏由於有一大條空隙以及多出一個洞,所以每次沖涼時都會水長流,另外廁由於冇做到門框,導致門無法關上。由於情況惡劣,陳先生拒付尾期並要求對方上門執修,但裝修公司亦即時停工之餘,仲要陳先生簽署完工紙。由陳先生所提供嘅影片所見,裝修工程嘅余先生聲大大表示「你可以唔簽,慢慢拖!你有冇感恩我?」喺爭持下,雙方最後更發生衝突,並報警收場。

《東張》其後聯絡上余先生,但對方態度麻麻:「我做義工20年,唔只幫佢,我憑良心做事,佢嘅標準係豪宅標準,挑剔得好厲害,被佢扣錢我都唔做。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!