掃呢頁CODE去手機

2023年1月12日 星期四

愛回家|蘇韻姿犯眾憎遭飛出劇組 過來人龔燁:冇心得同佢分享 #愛回家 #愛.回家 #蘇韻姿

張景淳早前疑因遲問題辣㷫珍姐(曾勵珍)遭到雪藏,相隔多時才被解凍。如今在劇中飾演熊心如一角的蘇韻姿,疑因工作態度屢勸不改犯眾憎,最終步他後塵,遭掟入雪 ...




張景淳早前疑因遲問題辣㷫珍姐(曾勵珍)遭到雪藏,相隔多時才被解凍。如今在劇中飾演熊心如一角的蘇韻姿,疑因工作態度屢勸不改犯眾憎,最終步他後塵,遭掟入雪櫃冰封無期。

張景淳今日(12/1)現身將軍澳電視城出席《愛·回家之開心速遞》「開心迎新歲」宣傳造勢活動時,接受《香港01》訪問時表示:「雖然今日唔見佢出席呢個活動,但其實我哋行開行埋都會見到對方,例如上次台慶頒獎禮佢都喺度咁。暫且而家劇情講佢去工幹未返啫,始終劇情嘅嘢都係出出入入咁,變咗佢幾時返我都係唔知。」

對於有指蘇韻姿疑因工作態度差得罪高層,張景淳就力撐對方:「我作為熊家嘅人,我哋感情係好好,我自己就睇唔到咁樣。(有冇安慰對方?)我都有同佢講,劇情變化出出入入都好正常,就好似自己之前咁,變咗無咩嘢好擔心。(有冇將自己心得同對方分享?)其實我冇咩心得同佢分享。我都有同佢講如果劇情咁寫咁話,咪就當放吓假。同埋我哋除咗返工之外,其實都冇其他嘢可以做嘅。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!