掃呢頁CODE去手機

2023年1月12日 星期四

李幸倪Gin Lee:李幸倪加盟英皇大家庭 容祖兒張敬軒熱烈歡迎 #Gin Lee #容祖兒 #張敬軒 #李幸倪 #英皇

英皇隆重宣布GinLee(李幸倪)成為旗下另一名唱將後,頭炮新快歌《DUMDUM》MV於12號正式面世,而率先曝光的30秒的MV精華片中,高舉手槍的她 ...






英皇隆重宣布Gin Lee (李幸倪)成為旗下另一名唱將後,頭炮新快歌《DUM DUM》MV於12號正式面世,而率先曝光的30秒的MV精華片中,高舉手槍的她在12位女dancers陪同下型爆登場,見她又唱又跳,展示一身好舞功外,另一個鏡頭則見身穿紅色裙的Gin坐在「寶座」上,靜觀化身打女的她和多位高大男「開拖」,拳來腳往顯真功夫,其中一個反手撻男子生魚及凌空起飛腳的動作,相當乾脆利落,數10秒的MV都充滿電影感。


Gin Lee加入英皇大家庭後,一眾師兄、師姐大表熱烈歡迎,天后容祖兒表示:「好高興Gin加入大家庭,好開心公司又多一名猛將。我都好欣賞佢,我都有留意佢嘅歌㗎。」張敬軒則說:「好開心Gin加入公司,之前一直都冇機會合作,依家可以諗吓大家有咩crossover,我知佢平時都有作曲,希望將來有機會唱到佢寫嘅歌。」而古巨基同樣望和小師妹有聯乘:「我覺得Gin係一位好有才華嘅女歌手,除咗唱歌好聽、自己仲識得作曲,好開心佢嘅加入,希望有機會合作。」蔡卓妍最有愛,她謂:「希望佢嚟到公司可以感受吓我哋大家庭嘅溫暖,公司多一名實力唱將加入梗係開心啦。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!