掃呢頁CODE去手機

2023年1月19日 星期四

大誠實家|何啟華羨慕姜濤榮升業主 王智德:做密密支持佢嘅男人 #姜濤

由蔡瀚億(BabyJohn)、何啟華、王智德(Alton)、徐㴓喬、李敏等主演嘅新劇《大誠實家》將在下星期播出,今日(19日)齊齊出席宣傳活動。對於劇 ...






由蔡瀚億(BabyJohn)、何啟華、王智德(Alton)、徐㴓喬、李敏等主演嘅新劇《大誠實家》將在下星期播出,今日(19日)齊齊出席宣傳活動。對於劇集安排在農曆新年檔期播放,Alton與Dee表示不擔心收視,又透露拍攝時大家都十分癡線,Alton說:「我角色喺老人院工作,啲公公婆婆好好笑, 見到佢哋啲打鬥場面好有趣味,搞到我會諗到底係老人院定監獄風雲,所以係好好玩。同埋新年檔期,有套咁啱氣氛嘅作品,自己都好期待。」Alton透露當初因疫情關係,所以一直不確定開工日期,直到首日拍攝就是與李敏拍攝床戲:「對我嚟講最冇睇頭,最有睇頭係啲公公婆婆。 螢幕初吻仲未有機會獻出 。」

新年將至,Dee表示將時間預留給家人,不過由於年後所演出的作品需要改變身形,為此他近期已開始健身:「要戒糖、澱粉,所以好唔開心。我喺日本⋯⋯班賤人食鰻魚飯時,我喺旁邊咬串燒。因為戒呢啲一斷咗就好麻煩,因為戒嗰時已經長期唔飽,又頭暈,但我捱完一星期已經開始舒服啲。」Dee表示必須在3月時有成果,Alton聞言後表示已收到對方求救:「佢啱啱有話一星期搵我3次好唔好,我其實OK,兄弟梗要幫 ,夾到時間咩都得,以前都幫佢操過。」

問到會否準備大利市予家人,Alton表示:「媽咪嗰封會大啲,幾位數又未諗喎,你哋覺得呢?5位數⋯⋯都要量力以為,希望可以做到。」 另外,提到姜濤榮升做業主,Alton表示不敢打擾對方 :「因為出面風聲已經令佢好大壓力,我做密密支持佢嘅男人。」Dee表示:「我想去見識下,我睇新聞見到『哇,咁叻仔』果然係姜仔 ,我都希望有一日可以咁樣。(你係一哥喎 )我唔夠啦,可唔可以搵我同Alton拍,佢演啞鈴我舉又得。」






























本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!