掃呢頁CODE去手機

2023年1月19日 星期四

連詩雅:婚姻事業二揀一 連詩雅兩樣都要 #連詩雅

「長腿女神」連詩雅(Shiga)在情路上尋尋覓覓,終於遇上型男陳家樂,發展地下情逾2年,定於4月結婚,步入成為幸福人妻之路。雖然她被一致睇好有做「少奶 ...






「長腿女神」連詩雅(Shiga)在情路上尋尋覓覓,終於遇上型男陳家樂,發展地下情逾2年,定於4月結婚,步入成為幸福人妻之路。雖然她被一致睇好有做「少奶奶」潛質,更天生旺夫命,但她接受訪問時卻詐嬌說:「希望大家旺大家啦,可唔可以話佢旺吓我呀?(堪輿學家陳子才都話你婚後財運好?)錢?係咪即係講有事業運呀?」


Shiga自言不算大迷信,但過去2、3年都有睇紫微斗數預測前途,她謂:「呢2年都話我會衝出香港,希望快啲啦,我覺得結咗婚都可以有事業嘅,況且家樂對演藝工作係個超級、熱愛到發燒嘅人,相信佢都會支持我嘅事業發展,會明白我嘅。」


問到在事業上有何新目標?她自言望婚後可以事業上攀上另一個高峰,最圓滿是舉行紅館個唱,不過:「呢個係夢想,現實啲去諗都知有難度,所以我想開個大型少少嘅演唱會,喺麥花臣場館開都唔錯,個人又得,夾其他歌手一齊開騷都得,因為近年我都係拍劇為主,好少開騷。」問到如有小朋友可會熄滅心目中的「演藝火」?她就覺得只會取捨,絕不會放棄,又以胡杏兒為目標:「佢湊住三個小朋友都得啦,事業仲發展得好好。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!