掃呢頁CODE去手機

2023年2月16日 星期四

江若琳:江若琳懷孕5個半月出活動  自言似大閘蟹一樣嘔白泡 #江若琳

藝人江若琳與張達倫父子,上午到尖沙咀出席活動。懷有5個半月身孕的江若琳腳踏4吋高跟鞋,她透露已進入穩定期,預產期為6月,她更笑言:「肥咗6磅,過咗艱苦 ...






藝人江若琳與張達倫父子,上午到尖沙咀出席活動。懷有5個半月身孕的江若琳腳踏4吋高跟鞋,她透露已進入穩定期,預產期為6月,她更笑言:「肥咗6磅,過咗艱苦似地獄嘅初孕期,由每日要瞓17個鐘到依家精力充沛。醫生叫我唔好肥落去,因為我揀順產,一嚟復原得快啲,二嚟想自己體驗吓。」


她又指剛懷孕時嘔吐大作,但只是「嘔白泡,似大閘蟹一樣」,又指口味改變:「好鍾意食酸辣嘢。(講得仔定女未?)未,你哋估吓?!我照晒結構嘞,原來係好驚嘅,我老公不停喺隔離深呼吸,又問醫生心臟有冇問題,係咪所有嘢都齊全。(日常生活佢都好緊張?)管接管送,喺屋企我話口渴,佢會即刻斟水,以前係我負責照顧佢嘅,依家簡直同以前唔同晒。」


談到昨日情人節,江若琳透露老公陪她出外慶祝:「幾年都冇出過去,噚晚佢做完嘢就車咗我過去,大家食咗餐飯。我哋話要趁BB出嚟前去多啲旅行,book咗3月去英國及法國兩星期,因為預咗做咗父母後幾年都唔得閒,同埋冇咗自由。(諗住自己湊?)等咗咁有耐先有,我想同BB建立良好嘅親子關係。」


她又指目前自己有散步及做瑜伽,希望有助順產。談到BB乳名,江若琳搞笑說:「我老公話叫C朗及美斯,我話夠嘞,咪搞鑊。」她又指遇到合適工作,暫時會照接,直到變「樣衰」才選擇閉關待產。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!