掃呢頁CODE去手機

2023年2月16日 星期四

張鈞甯:網友睇到眼凸 張鈞甯被誣蔑搵男人買樓買車 #張鈞甯

台灣女星張鈞甯去年突變女股神,睇中新藥股速賺4,736萬元(約1,160萬元港幣),大家都好好奇佢嘅理財之道,因而成為財經新聞嘅常客,點知今次佢就「出 ...






台灣女星張鈞甯去年突變女股神,睇中新藥股速賺4,736萬元(約1,160萬元港幣),大家都好好奇佢嘅理財之道,因而成為財經新聞嘅常客,點知今次佢就「出事」喇。佢喺社交網轉發一篇標題吸睛嘅content farm文章:「40歲張鈞甯談愛情:愛,是捨得給我買房買車!人間清醒5金句:女人都該自私點。」嚇到佢本人都呆晒:「我是看了甚麼?」


該文章雖然被公審後,而秒速Delete,不過張鈞甯已截圖、節錄並澄清觀點:「『女人都該自私點,好好愛自己』並沒有錯…但我認為應該是把重點放在『做自己熱愛的事業,為自己而活』,而不是向外找到『愛我的男人』並且用『買房買車給我』為標準,來證明愛自己。這樣的愛也太辛苦,我沒有需要喔。」斷言自己有自愛,唔靠男人錢。


佢仲話知道自己有好多Followers,擔心讀者被誤導:「那不是我的觀念,不想誤導正在尋找自己定位的每一位女性」,又直言:「40歲的姐雖然愛情金句也是不少,但真心建議每篇『訪稿』,真的有來訪問過後再寫比較不會造成大眾誤會一個人的觀點。」踢爆成篇文都係假嘅「訪問內容」,唔畀有人借機混淆視聽,損害自己聲譽。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!