掃呢頁CODE去手機

2023年2月16日 星期四

#娛樂Hashtag:【#娛樂Hashtag】《反對無效》勁Hit!馮允謙:早知留畀自己! #馮允謙

馮允謙(Jay)除了包辦自己專輯《Love&Lost》的歌曲之外,Jay亦有為其他歌手作曲,今集《#娛樂Hashtag》就和他分享一下他創作別人的歌。 ...






馮允謙(Jay)除了包辦自己專輯《Love & Lost》的歌曲之外,Jay亦有為其他歌手作曲,今集《#娛樂Hashtag》就和他分享一下他創作別人的歌。今年首次和林海峰合作,Jay坦然很緊張:「未見到阿Jan之前我都驚驚地,阿Jan喎!但其實佢個人係super nice!而講到我同釗鋒合作嘅《火燒心》,我就覺得有個可以互相交流嘅好朋友真係好感恩!」


因為一次的演唱會合作,撮合了Jay和陳卓賢的《DWBF》,Jay覺得Ian很易相處:「我同Ian喺音樂喜好上都好相近,所以喺傾談創作上都好暢快,因為大家都好忙,一定要速戰速決!而另一個合作得好開心嘅就係MC(張天賦),《反對無效》呢首歌本身我都好鍾意,都諗咗一陣,究竟畀唔畀佢好呢?不過我覺得首歌真係好適合佢,所以都割愛!」


講到馮允謙的創作生涯,佢就話好多謝一個女歌手,因為她是第一個用Jay作曲的人,想知是誰,立即收睇《娛樂Hashtag》



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!