掃呢頁CODE去手機

2023年2月5日 星期日

龔嘉欣:龔嘉欣成身心心似報喜 同日籍型男真拍拖咪出奇 #龔嘉欣

藝人龔嘉欣今日(5日)出席無綫劇集《新四十二章》宣傳,與日籍生意拍檔松岡哲也緋聞鬧得熱烘烘的她,穿上露肩開窿短裙,裙身還還有3個吹氣心心,養眼度十足, ...






藝人龔嘉欣今日(5日)出席無綫劇集《新四十二章》宣傳,與日籍生意拍檔松岡哲也緋聞鬧得熱烘烘的她,穿上露肩開窿短裙,裙身還還有3個吹氣心心,養眼度十足,不過為免春光乍洩,嘉欣與江嘉敏玩拗手瓜遊戲時,不時按實右胸,場面搞笑。


嘉欣受訪時被問到一身心心,是否有要事宣布?她卻表示難得有劇出便刻意打扮,所以着得靚一點,否認有喜事公布:「報道出街後炸爆咗個電話,真係嚇死我,希望大家畀啲空間我。(今晚元宵冇約咩?)唔敢約!(努力學緊日文?)唔係,學好啲英文先,日文未有計劃學。(你哋用英文溝通?)總之未有計劃學日文。(驚戀情見光死?)始終對方係圈外人,唔想畀咁大壓力人哋,依家報道影響佢,有啲仲唔係事實,都唔好意思連累咗佢。」更指雙方平時工作才見面,放風指若然大家見到他們一起不要太出奇。


對於今次戀愛傳聞全因好姊妹陳凱琳上載短片「出事」,嘉欣表示對方出Po也曾問過她,原意是紀錄新年時的開心點滴,所以她沒來太多便答應,沒料事件卻引來誤會,問到是否堅持今次緋聞純熟誤會?嘉欣即笑住連講講幾次「係!」,更說:「知大家好着緊我,我會將大家嘅祝福全部收起,希望結婚嘅時候大家再祝福我。(幾時?)未!我唔敢再亂講,希望有一日可以大大方方公布結婚嘅好消息,但一日未結婚都唔會公開拍拖,要顧及另一半感受,不過我未知要結婚嘅係邊個(唔係同居?)唔係真嘅!」


曾參加《衝上雲霄大選》的藝人史穎喬,於《新》劇演龔嘉欣好友受關注,她表示有看回自己演出片段,當中亦有很多不足之處,承諾會努力改善,問到嘉欣可有指導她?她說:「我好鍾意佢,我係佢嘅頭號粉絲,手機入邊仲有當時參加節目時候嘅合照,我有請教佢拍攝上嘅嘢,始終都冇上過藝訓班,鏡頭運用同埋術語我完全唔識。(網上多咗人關注開唔開心? )誠惶誠恐,因為知道自己有好多不足,呢條演員路仲有好長要行。(係咪唔會做返空姐? )唔會,我當時係畀人炒,同埋離開嗰時個email我填咗唔會返去,因為太嬲。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!