掃呢頁CODE去手機

2023年4月6日 星期四

張紋嘉連Po十張黑圖紀念出道16年 陳年MV相殃及Stanley@MIRROR #MIRROR #張紋嘉

Crystal逐張舊相介紹,其中一張箍牙相更堪稱為震撼彈:「而家望番真係唔明白,點解我咁嘅樣箍住牙,大家都要我出道。我當時見到人哋個個都好靚,我平日完 ...






Crystal逐張舊相介紹,其中一張箍牙相更堪稱為震撼彈:「而家望番真係唔明白,點解我咁嘅樣箍住牙,大家都要我出道。我當時見到人哋個個都好靚,我平日完全唔想笑、唔想講嘢。但我每日就係要笑、要講嘢、要唱歌,要跳舞,仲要明知當時每拍一個MV,我呢個樣就會留一世。而家大個,我睇返我當然可以得啖笑啦,但係當時嘅心理陰影面積真係應該好大。值得留意,以前嘅look真係好爆,不過而家已經興到去y2k look,我相信我呢堆造型好快又興返!」

而網民的另一焦點則落在其中一張MV相,Crystal寫着:「駱克道造型(當時嘅我覺得好型)我知我殃及池魚,但係我呢個look冇獨照。」她所指殃及池魚的「池魚」就是身後的MIRROR成員邱士縉(Stanley),當年仍是舞蹈員的Stanley為HotCha《Hot Lady》的MV伴舞,身穿背心加牛仔褲的他黑黑實實,身形比現時更瘦削。照片一出,Stanley留言指:「呢個係我人生第一個跳嘅MV」,Crystal驚訝回覆:「第一個」,不少網民都將重點放到Stanley身上:「點解個樣可以冇乜變」、「第四張相嗰個係Stanley大表哥,錯重點,Happy anniversary」。

點撃睇11年前的Stanley以及堪稱「震撼彈」的箍牙相:

當時好興嘅JC拖鞋。(IG圖片)


駱克道造型(當時嘅我覺得好型),我知我殃及池魚,但係我呢個look冇獨照。身後的Stanley成網民焦點。(IG圖片)


ummmm……(IG圖片)


件衫嘅pattern 幾時興返,興返攞返出嚟著。(IG圖片)


ummmm……(IG圖片)


真係唔好再話不要防曬,你睇下我!(IG圖片)


民初劇,要由紫色噴返黑色,噴到勁硬。(IG圖片)


震撼彈。(IG圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!