掃呢頁CODE去手機

2023年9月29日 星期五

陳奕迅創下首個華人歌手紀錄 完成北美六場巡演觀眾突破7萬 #陳奕迅

陳奕迅用了一個多月,巡演北美,創下首個華人歌手於北美Arena開六場演唱會的紀錄,並且是首位踏足SanFranciscoChaseCenter開sho ...




陳奕迅用了一個多月, 巡演北美,創下首個華人歌手於北美Arena開六場演唱會的紀錄,並且是首位踏足San Francisco Chase Center 開show 的亞洲歌手, Chase Center 更特別為他訂造一件刻上他演出年月日的 FEAR AND DREAMS黑色外套作紀念。

Eason由8月27日飛去紐約,到9月27日才返港, 一個月時間,到過紐約New York - Barclays Center、多倫多Toronto - Scotiabank Arena、芝加哥Chicago - United Center、洛杉磯Anaheim - Honda Center、三藩市San Francisco - Chase Center、溫哥華Vancouver - Pacific Coliseum,共演出六場《 FEAR AND DREAMS 世界巡迴演唱會- 北美站》,近七萬人觀眾看過他的演出,創下驕人成績。

完成六站演出,Eason謂每一站也很難忘,過去巡迴演出會很趕,馬不停蹄唱完一個地方再飛到另一個地方,中間是沒有什麼休息時間,但今次去了一個月,只唱了六晚,當中他有時間好好休息聲帶,又可以感受當地城市, 及與不少在北美生活的舊朋友會面, 所以都幾開心,「其實我夜晚好少出街, 不過日頭有時間就去過睇網球賽,同朋友見下面聚下舊,冇諗過shopping,但竟然都買左幾塊網球拍,係Chicago仲迷上左一樣新運動,叫做Pickleball,唔覺意又買左幾塊拍。」另外他亦是第一次帶過百人的團隊一起巡演,「百幾人一齊去北美巡演,呢個團隊真係令我覺得好自豪, 第一次咁大隊人一齊出發,好多謝佢地呢個月為我付出啦, 唔單止開工,重要係北美成個月咁耐, 又要佢地去玩同駛錢,哈哈。」

講到他是華人第一位歌手於三藩市San Francisco - Chase Center演出, Eason就謙稱冇咩特別,「係咪第一個都唔係咩特別,我最緊要反而係觀眾睇得開心,明我個騷講緊咩,最開心係收到唔少歌迷睇完騷啲留言, 佢哋話入場聽到好多從來冇聽過嘅歌,冇《十年》,冇《單車》,冇咩咩咩......但演唱會完了發現嗰啲未聽過嘅歌都好好聽, 現在歌單之中都係我嘅「新歌」。我估佢地係接收到個騷,呢個先係令我最開心。」

網傳Eason溫哥華門票賣得不是很好,Eason於溫哥華舞台上望著全場爆滿觀眾笑道,「 好多謝你哋, 之前話溫哥華啲飛係賣得最差,但係依家又唔係好覺喎....咪又滿晒,幾好嘢喎你地!比多啲掌聲大家!我知啦,係你哋慢,聽講你地係慣左買飛買得好慢,我差啲諗住咁不如取消左佢啦。來到溫哥華我知啦,我嚟到都唔係好想做嘢....啲天氣又落下雨咁, 個人剩係想唔做嘢, 行步路都慢.....哈哈。」他又跟觀眾開玩笑說,「咁慢!呢次可能係我最後一次嚟」觀眾大叫歡呼:「 唔好呀,一定要再嚟呀!唔好走」令Eason爆笑。因為溫哥華是北美的尾場,所以安歌時他唱了三首歌,令觀眾十分開心,又忍不住口爆出好消息,五年沒有出唱片的他向觀眾說,「我就快出碟錄左好耐啦,隻碟同Fear and Dreams 好有關係, 好希望隻碟可以帶到力量俾大家,喺大家經歷過好多唔好嘅事、壓力同驚恐之後,可以一齊停一停,放鬆呼一口氣, 抬頭再望,原來重有路可以繼續行, 幾時出稍後會公佈。」演出完之後, Eason留於溫哥華過中秋,跟當地好朋友聚舊,他表示:「祝大家中秋節快樂呀!唱完溫哥華就唔落雨天,天氣好好,我出左去享受下城市氣氛,當地真係好多老朋友,所以就留多兩日大家一齊過節開心下,之後返到香港就要收拾心情,為十月澳門9場演唱會做準備啦。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!