掃呢頁CODE去手機

2023年9月29日 星期五

《星級煮意》:兩大視帝講視帝意義 山聰:我唔介意用嚟搵錢! #陳山聰

繽FUN星網人氣節目升級豪華版《星級煮意》,由譚俊彥(Shaun)擔任「星級品評師」,逢星期五在繽FUN星網播出,上個禮拜Shaun請來好朋友陳山聰把 ...






繽FUN星網人氣節目升級豪華版《星級煮意》,由譚俊彥(Shaun)擔任「星級品評師」,逢星期五在繽FUN星網播出,上個禮拜Shaun請來好朋友陳山聰把酒談心,當然未夠喉,今集再與陳山聰摸酒杯底,山聰並首次在熒幕前親自下廚煎牛扒,廚藝熟練,戲言也是靠這招把太太追回來的。


陳山聰憑《金宵大廈2》奪得《萬千星輝頒獎禮2022》視帝,攞獎一刻的激動場面,瀝瀝在目,不過當晚回家他就放低獎座,不想視帝光環拖着自己尾巴,「我想進步,想超越以前嘅自己,所以放下獎項歸零從頭開始,變番Nothing,由新人再做起。」今年他有兩部劇在手,兩大Project都十分重視,第一是Jazz(文偉鴻)監製,與張振朗合作的《奪命提示》,第二套是佘詩曼主演的《新聞女王》,原來是山聰自焉要求客串,「佘打畀我傾偈,我話你番嚟拍我就做客串,過鏡都做,即刻同監製鍾澍佳(佳哥)講。」不過最估不到的事情就發生,山聰睇完劇本點解會大叫?


有人話,男人做了爸爸之後,生活會有很大轉變,而Shaun同山聰都已為人父,但原來山聰最初無諗過要小朋友,究竟是甚麼原因,令他會有這個改變。Shaun仲踢爆山聰教仔超惡,即使Jaco(山聰囝囝)出動到眼淚攻勢都無用。此外,山聰透露還有第三個大Projec進行中,想收睇譚俊彥和陳山聰的兄弟對話,就要click入來欣賞節目《星級煮意》的足本版訪問。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!