掃呢頁CODE去手機

2023年9月2日 星期六

張敬軒:張敬軒叫「遮遮」Check漏水 竟獲叫PK堅嬲 #張敬軒

超強颱風「蘇拉」襲港,藝人張敬軒選擇於辦公室「避風頭」,但因辦公室出現漏水情況,害得他紓尊降貴處理漏水問題,他在社交網表示:「當我十號波仲喺OFFIC ...






超強颱風「蘇拉」襲港,藝人張敬軒選擇於辦公室「避風頭」,但因辦公室出現漏水情況,害得他紓尊降貴處理漏水問題,他在社交網表示:「當我十號波仲喺OFFICE頻頻LUN LUN救緊漏水而向家中新遮遮救求,叫佢同朕CHECK吓屋企啲窗有冇漏。」誰知新「遮遮」好識做識回覆:「Hi sir,, pk sir, no problem. Thanks you」。


突然獲封「PK Sir」,他曲線表示:「好有禮貌嘅遮。」又反問自己:「我係咪有個新朵?」網民笑言:「新遮遮佢唔小心講左心底話」,又有人說:「十號波叫人check嘢,講一句pk都好應該」,也有人好奇張敬軒為甚麼將自己的說話打格,他笑言是對方的名字,怕新「遮遮」嬲。


軒仔接受東網訪問,大呼「好彩!」返了辦公室的他說:「尋晚原本諗住留喺屋企同父母食飯,點知佢哋因為打風提前食咗,淨番我自己,可能做慣嘢坐唔定,咪諗住不如返公司做吓嘢,始終啱啱搬咗新Office,有啲嘢都要自己落手做, 啱啱返到去嘅時候就已經掛9號風球,見到窗台滲晒水,好似冇整濕到張梳化同地氈,否則心痛死!」


張敬軒於辦公室經歷10號風球,當時情況都令他大感震撼:「感覺到成棟樓喺度搖,啲玻璃又郁,都幾得人驚,同埋走嘅時候,電梯都唔用得,要行樓梯落樓,惟一慶幸係我返同走嘅時候,都能夠截到的士,呢個城市真係好,大風大雨都依然有人為呢個城市服務,好感恩,希望今次大家有上次颱風山竹嘅經驗,今次會畀上次好,大家真係要萬事小心。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!