掃呢頁CODE去手機

2023年9月2日 星期六

龔嘉欣:C1:龔嘉欣升呢企業女強人 連開10舖誓回本 #龔嘉欣

19歲入行當藝人的龔嘉欣最近多了兩個身份,除了是餐廳老闆娘之外,同時加盟飲食集團學做生意,升呢做「企業女強人」,並預告明年會連開10間蛋糕分店,深信一 ...






19歲入行當藝人的龔嘉欣最近多了兩個身份,除了是餐廳老闆娘之外,同時加盟飲食集團學做生意,升呢做「企業女強人」,並預告明年會連開10間蛋糕分店,深信一定會回本,但她強調演藝工作絕對不會減產,自信能兩邊兼顧!


藝人龔嘉欣最近忙於拍攝無綫新劇《企業強人》,現實中的她亦是真正企業強人,最近她與餐飲集團合資經營餐廳,並加入該集團跟老闆娘學做管理,成為管理實習生,她表示這完全是人生計劃之外,自己只是順勢而行。嘉欣現時要返寫字樓做OL,學傾生意及計數,令她大感新鮮:「我19歲開始做演員工作,我喺飲食業界係新人,好多嘢都唔叻、唔識。(好大挑戰?)絕對係!冇諗過人生中要做呢樣嘢,最難係計數,我本身數學差,依家要上網自學。」她稱雖然要打兩份工,但自認對工作拚搏的她反而樂在其中。問到在經濟仍低迷時投資飲食生意會否太冒險?她也認同,但有強大後盾,所以不太擔心:「雖然唔知成唔成功,但我會盡力做,一定有得回本。」她除參與更多餐廳管理外,目標明年內連開10間蛋糕店,在業界大展拳腳。


至於是否慢慢轉型,由演員變成全職女強人?嘉欣強調正職仍是演員:「同集團合作時,佢哋都知我身份,演員亦係我最鍾意嘅工作,總之順其自然,有工作就做,一樣會做好我嘅演員工作,一樣交足功課,唔會令任何一邊做得唔好,而且依家好多嘢都可以用手機去處理。」問到是否覺得演藝工作難以長久,故鋪定後路?她否認:「我唔係對將來好有目標同計劃,我相信所有嘢自有安排。我知道我比好多人多演出機會,我有感恩同記住,嚟到就做好佢,好多嘢唔係控制喺自己手,我哋好被動,但我係懂得感恩嘅人,角色得一個,對方畀機會你,我就會做好,唔想令畀機會我嘅人失望。(之前攞唔到視后,所以另謀發展?)我冇諗呢樣嘢,反而《靈戲逼人》咁多人喜歡係意料之外。」


與緋聞男友拍檔冇傷感情


另外,說到緋聞男友松岡哲也是生意拍檔之一,問會否擔心傷感情?她說:「又冇,都係做咁,大家都好理性,都係為件事好。」工作方面嘉欣滿腹大計,感情方面,她笑言:「依家更加唔使諗,依家零時間,有時朋友搵我,都要6個小時先覆到,我依家個腦只係諗工作,不過當然工作同拍拖都可以同時進行。」之前表示會為工作推遲到40歲才結婚的她,現時坦言不是定了就可實行,機會不是自己想有就有:「嚟到就好好把握,總之順住去做,冇得去計。」不過她坦言若有拍拖也不會公開,怕影響對方,亦不想大家把焦點放在其感情事上:「當我結婚,我問准另一半意願,佢唔介意我好樂意同大家分享。」


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!