掃呢頁CODE去手機

2023年10月10日 星期二

林明禎拍《飯戲攻心2》? 女神回應8字令人充滿期待 #女神 #林明禎 #飯戲攻心

「大馬女神」林明禎今日(10日)現身銅鑼灣出席《莎莎女銀袋日2023》記者招待會,現場率先播放她與馬會合作的廣告片段。談到有機會踏入馬場,林明禎接受《 ...




「大馬女神」林明禎今日(10日)現身銅鑼灣出席《莎莎女銀袋日2023》記者招待會,現場率先播放她與馬會合作的廣告片段。談到有機會踏入馬場,林明禎接受《香港01》訪問表示:「11月5日係我第一次會去馬場,所以好興奮可以帶我嘅屋企人一齊入去觀看賽馬,應該會非常熱鬧!」她續指一定會在現場下賭注,並表示:「小賭怡情,看自己喜歡什麼樣,我覺得緣份好重要,如果睇到覺得鍾意我就會下注。」

講到早前提及拍劇需要馬來西亞及香港兩邊跑,她說:「11月都會返馬來西亞拍戲,然後拍完幾日,就會返嚟香港繼續拍!」被問到胞弟因獲網民大讚高大靚仔,她笑說:「其實佢都冇興趣入呢行,但係如果有機會都可以同佢傾吓,叫佢可以一齊試吓玩!(那胞姐會有興趣入行?)姐姐以前都有拍過戲,以前都拍到好開心,如果有機會都希望可以一齊合作」提及有網民經常討論與胞姐好似樣,她說:「我當然好開心,我知道我哋係唔一樣嘅形象,我覺得姐姐嘅形象係另外一個風格,如果一齊合作拍廣告或者電影的話應該會有好多,應該有不一樣的火花。」

提到將於明年賀歲檔上映的電影《飯戲攻心2》宣布演員名單,舊班底基本上都換人,她表示:「呢個我就唔知其實都要等佢哋公布戲嘅資料。(想做返小貓的角色?)現在都唔可以講住先。」談及音樂發展方面,她預告下年有可能會推出一首新歌。」

問到現時是否定居在香港,她表示:「呢度工作比較多,所以一有工作嘅時候都會嚟香港。(會怕寂寞,希望拍拖?)我好享受一個人嘅生活,因為我知道未來好少咁樣嘅機會,好珍惜呢段時間可以同自己相處,自己嘅時間多啲,有自我提升嘅時間。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!