掃呢頁CODE去手機

2023年10月10日 星期二

呂方:呂方太太發聲明告到底 邵子風冇有怕續爆「彩虹小姐」大鑊 #呂方 #邵子風

呂方太太伍惠寶(Rainbow)近日與邵子風爆財務糾紛,Rainbow已發聲明稱已報案,口水戰未完,邵子風今日(10日)再出Post,文中未有開名,但 ...






呂方太太伍惠寶(Rainbow)近日與邵子風爆財務糾紛,Rainbow已發聲明稱已報案,口水戰未完,邵子風今日(10日)再出Post,文中未有開名,但就指有位「彩虹小姐」、瞞老公做了一些不可告人的行為。


邵子風表示留意到「彩虹小姐個聲明」,稍後將回應,而他今日凌晨就撰長文,對於被指恐嚇及其家人,他說:「如果對方報案話我騷擾、恐嚇佢家人,咁好快應該有執法人員搵我我希望『我會追你追到天腳底』或者『你找唔找數講一句,唔找我搵專人處理』相關說法唔會構成恐嚇我唔識法律呀!激動時我會講晒粗口嘅!講粗口應該無事啩?」


邵子風在下文中提到此人與老公拍拖期間與其他人往來,而該老公則蒙在鼓裏。他續說:「我真係唔想提呢啲呀!我話你用美人計我驚我講出黎無人信,我自己樣衰咋!不過既然你都講得出我要問你『借』30萬,我都唔怕樣衰提下呢啲嘢希望你老公問你你識答仲有你周圍同人講你從前男友手上用1,000萬買回嘅股份,人地答咗我1蚊都無收過啦… 你係咪又呃你老公啫?根本你老公都唔了解你係乜嘢人!因為你老公蠢X到個程度,唔係好多街外人知囉!」


而今早,邵子風再出Post,貼出一個19年的對話截圖,名為「Rainbow Ng」的聯給人向他說:「最近好嗎?唔好意思,不經不覺又過了一段時間,我想乾脆就承擔回購你的股份吧,不想拖着你。每天都忙到抖不過氣,大家就定一個時限,我就想盡辦法給你錢就好了,ok?」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!