掃呢頁CODE去手機

2023年10月10日 星期二

Lolly Talk演唱會期待與COLLAR同台 唔覺同周國賢合照親密被抽水 #COLLAR #周國賢

女團LollyTalk成軍一年半,宣布即將開首個演唱會《LollyTalkLittleThingsConcert2023》,8位成員MeiMei(曾美 ...




女團Lolly Talk成軍一年半,宣布即將開首個演唱會《Lolly Talk Little Things Concert 2023》,8位成員MeiMei (曾美欣)、Elka(鄭芷淇)、Sinnie (吳倩怡)、Tania(陳紀澄)、阿妹(黃敏蕎)、Yanny(劉綺婷)、阿蛋(黃詠琳)、阿Yo(郭曉妍)今日現身記招,並獻唱新歌《二人限定故事》,而歌曲由Sinnie與Tania填詞,並在日本拍MV。

記招上眾人分享感受,形容對開演唱會感覺很不真實,其中阿Yo未開聲,一聽到Mei Mei講嘢已爆喊。講到演唱會何以改名為《Lolly Talk Little Things Concert 2023》,她們說:「希望提醒自己同大家,人生會經歷好多看似好小嘅事,但係呢啲事會影響我哋一生。正如我哋8個女仔一開始追逐夢想都係好小嘅事,但係會一直影響住好多唔同嘅人。」



















活動後8位受訪,阿Yo直言的確感動,而一向眼淺的阿妹就說很怕一見到阿Yo喊就會傳染,所以立即擰轉面。阿妹、Elka都是昨日(9日)生日、阿蛋則明天(11日)生日,她們的生日願望就是全員身體健康,又透露近來幾位成員都抱恙。Sinnie說想請嘉賓,講到有什麼特別環節,她與Elka笑說要翻筋斗和跳火圈:「可能唱《一把火》嘅時候就跳火圈!」至於如何備戰,Yanny指目前已經要戒口,被迫食雞胸,而Mei Mei亦明顯有瘦身成果,減了2、3kg,而8位成員正分組搞減肥比賽。

被問會否加場,她們都很希望成事,叫波板糖(Lolly Talk粉絲)們一起加油搶飛,8位又說身邊很多人留飛,說:「我哋好多屋企人,身邊好多幫我哋嘅人,好多人都想請,可能最後半個場都係自己人。」不少人關注Lolly Talk比COLLAR更早開演唱會,她們表示都是跟隨自己的步伐,而且一早打算今年年尾開Show,被問會否請COLLAR做嘉賓,Sinnie直言:「如果請到嘅話應該好正!今年年頭喺頒獎典禮,其實有同COLLAR一齊同台演出過,嗰時嘅經驗都好開心,好似返返去比賽嘅時期,所以如果真係有機會,一定會好好玩!」

早前Lolly Talk和周國賢在《TONE Music Festival》後台影合照,周國賢攬實成員們逐一影相,被指過份親密及有抽水之嫌,與周國賢撞樣的阿蛋就說完全不覺得被「抽水」,指對方是Lolly Talk的好夥伴,曾創作《七姊妹星團》給她們。阿蛋說是由團員提議合照,想跟對方集郵,Sinnie理解粉絲怕她們被博懵,表示:「我哋都知fans好錫我哋,都同大家講冇事,唔使擔心我哋。(有啲角度睇,佢隻手好似掂到你哋嘅敏感部位?)掂唔到,冇!完全冇!」又指日後會繼續跟不同前輩集郵。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!