掃呢頁CODE去手機

2023年11月16日 星期四

新聞女王|佘詩骨寸何依婷反骨唔感恩?對方尷尬死撐:阿佘太入戲 #何依婷 #佘詩曼 #阿佘

阿佘於劇中飾演總主播Man姐,形容自己角色好「哽」,又寸寸地、對自己和下屬要求極高;李施嬅則是不平則鳴、好有態度的採訪主任,主持問她們角色與真人反差大 ...






阿佘於劇中飾演總主播Man姐,形容自己角色好「哽」,又寸寸地、對自己和下屬要求極高;李施嬅則是不平則鳴、好有態度的採訪主任,主持問她們角色與真人反差大不大,兩位都說「極大!」、「超大!」阿佘此時Cue何依婷:「咁你呢?」她便跟著回答:「超級大!」豈料阿佘竟說:「唔係呀,我覺得你真人都係咁。」望完何依婷一眼便轉身向李施嬅,而李施嬅聽罷即發出「恥笑式」大笑聲,何依婷即尷尬表示:「Man姐太入戲喇!」到底何依婷個角色如何?她自己形容:「我真人容易因為小事就覺得好開心同幸福嘅人,同我角色好大反差,個角色根本都唔感恩,又反骨。」阿佘睥住何依婷,但她就立即搭阿佘膊頭對鏡頭說:「Man姐又嬲喇!太入戲喇!」試圖化解尷尬。

按圖睇阿佘寸何依婷連環圖:

主持問三位劇中角色同真人反差大不大。(電視截圖)


當何依婷說自己與反骨的角色反差超級大,阿佘竟說:「唔係呀,我覺得你真人都係咁。」(電視截圖)


講完之後,阿佘同李施嬅相視而笑,何依婷相當尷尬。(電視截圖)


何依婷接著講解自己的角色為何反差大。(電視截圖)


阿佘突然睥住何依婷。(電視截圖)


作為後輩的何依婷,只好搭住阿佘指對方只是太入戲而已,試圖化解尷尬場面。(電視截圖)


而講到何依婷近日突然宣布婚訊,阿佘就跟爆原來拍劇當時對方正秘密籌備婚禮,呃晒全劇組,再問何依婷:「原來唔話畀我哋知,即係唔Friend」何依婷即求饒:「嗰時未搞呀。」不過阿佘之後都笑返,表示對方有帶未婚夫俾自己過目,所以相信兩人關係OK,話何依婷反骨可能只係做效果啫。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!