掃呢頁CODE去手機

2023年11月16日 星期四

洪卓立:洪卓立身形持續暴脹 曾樂彤一談徐浩即落閘 #徐浩 #曾樂彤 #洪卓立

陳家樂、洪卓立、李靖筠、曾樂彤及英皇娛樂老闆楊受成等,晚上出席電影《飢餓遊戲前傳:鳴鳥與靈蛇之歌》首映禮,記錯日子的家樂姍姍來遲,他透露原本打算和太太 ...






陳家樂、洪卓立、李靖筠、曾樂彤及英皇娛樂老闆楊受成等,晚上出席電影《飢餓遊戲前傳:鳴鳥與靈蛇之歌》首映禮,記錯日子的家樂姍姍來遲,他透露原本打算和太太連詩雅一起下廚,最後要趕來現場,晚餐則改為消夜。


自認有選擇困難症的家樂,近日忙於拍攝關於男士在生活上有選擇障礙的影片,他說:「我可以每日食黑椒雞扒飯都唔會變,仲可以連續食10年,但有咗另一半就要有改變。好似籌備婚禮咁,唔可以乜都話OK,咁就死得,要揀幾樣畀對方揀,佢見到你有份參與,條氣就會順啲。(全部都係真實事件?)有真有假啦,等觀眾自己判斷。」


曾樂彤和李靖筠到時都手持一枝鮮花,但兩人均異口同聲表示不喜歡收鮮花,曾樂彤更透露中學時有男友知她不喜歡鮮花,所以送她「永生花」,她說:「鮮花好麻煩,好快凋謝,永生花就可以keep到4、5年。」問她緋聞男友徐浩可有送花給她?曾樂彤即說:「我哋唔講呢啲㗎,喺成家立室之前,我會保持遊離狀態,淨係講事業。」李靖筠則寧願收現金也不想收花,又直認「拜金」和現實,她笑指:「送手袋畀我,不如送兩萬現金畀我。(好似關楚耀送幾十萬現金畀女朋友?)都好喎!」


至於身形暴脹洪卓立,否認是跟劉沛蘅(Hillary)分手後自暴自棄,強調是想增磅後再操肌,他說:「目標係出年2月成功減到磅,因為2月有演出,到時着衫好睇啲。(叫沈震軒教你操肌?)佢咁勁!我又唔係想操出8嚿腹肌,做到正常男人身形已經夠。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!