掃呢頁CODE去手機

2024年2月12日 星期一

中年好聲音2|大熱劉可79分被淘汰 網民指陳燕娜唱得差都有81分 #中年好聲音

TVB節目《中年好聲音2》昨日(11日)播出進入12強的淘汰賽,每位參賽者都需翻唱陳慧孄的歌曲,上一集已經講到陳蒨葶、劉可及王玥三人因為得到低分而進入 ...




TVB節目《中年好聲音2》昨日(11日)播出進入12強的淘汰賽,每位參賽者都需翻唱陳慧孄的歌曲,上一集已經講到陳蒨葶、劉可及王玥三人因為得到低分而進入危險區,作為大熱的劉可進入了危險區,已經立即引起網民的熱話。今集的參賽者出場後,每一位都比他們三人高分,王玥因為只有75分,所以直接被淘汰,而陳蒨葶與劉可同樣是79分,所以需要由評判們來決定進需要被淘汰,結果是評判們選了劉可需被淘汰。

劉可於上集選了《人生何處不相逢》這一首歌曲進行比賽,他唱完這歌後,原唱陳慧孄及多位評審都認為劉可不適合這一首歌,所以他最後只有79分而被淘汰。評判張佳添說:「呢個絕對係好困難、好痛苦嘅決定,亦都唔係一個一致嘅決定。」當宣布劉可需被淘汰時,進入安全區的陳蒨葶立即露出一個驚訝的樣子,最後更哭了起來。張佳添表示:「由第一日第一集,你畀到我哋驚喜,一路中間有一啲好正嘅演出,有一啲爭議性嘅演出。其實你係一個真正嘅Artist,你繼續要唱歌,唱多啲好歌。」

主持車婉婉亦哽咽說:「劉可你係我哋《中年好聲音2》入面,由第一集開始到呢一集,咁多個回合,你係一個亂章嘅人,你完全係變幻莫測,完全係不能夠預測。但係我好喜歡,你帶畀我哋節目嘅刺激感,亦都好多謝你,亂章之中帶多啲唔同嘅verision嘅歌曲畀我哋。」亦寄語之後有不同的舞台再次見面。

劉可就表示:「當年《超級巨聲1》嘅時候,叫做入到20強,事隔咗12 年,睇吓自己行到去邊一步。」而一直都是被評為大熱門的劉可,今次被淘汰出局,於13強止步,有不少網民都替他感到不值,網民覺得他唱得這麼好也只有79分,直指有唱得不好的陳燕娜都有81分:「咁都有81分?佢真係有後台。」陳燕娜於今集表演《傻女》一曲並奪得81分,成功晉級,但有網民指她除了走音外亦有不少的失誤。

網民由上一集開始就覺得TVB想淘汰劉可,才讓他唱一首不適合他的歌。不少人都替他感到可惜:「評審特別唔喜歡佢!特別苛刻!佢又太自我有小小不知所措!」、「其實估到評判唔鍾意佢。因為對佢講嘢特別刻薄,而佢又有時不依規範咁唱。但個人覺得佢幾特別,把聲亦唔錯。我認為評判有心整走佢囉!」

點撃睇下網民點樣替劉可不值:

網民替劉可感到不值。(網上圖片)


更有網民覺得隨便一個人都可以唱得比陳燕娜還要好。(網上圖片)


網民大踩陳燕娜。(網上圖片)


更有網民罷看。(網上圖片)


除了陳燕娜唱得差,林若盈也是其中一位唱得差之人。(網上圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!