掃呢頁CODE去手機

2024年2月12日 星期一

何依婷:何依婷首派雙封利是 趁做高齡產婦前考慮雪卵 #何依婷

無綫小花何依婷去年尾與圈外男友於峇里島舉行浪漫婚禮,正式成為人妻的她,首次以「林太」身份四出辦年貨,而老公亦全程陪伴在側,甜蜜又幸福;而首派雙封利的依 ...






無綫小花何依婷去年尾與圈外男友於峇里島舉行浪漫婚禮,正式成為人妻的她,首次以「林太」身份四出辦年貨,而老公亦全程陪伴在側,甜蜜又幸福;而首派雙封利的依婷更指沒設上限,最緊要大家開心,認真豪氣。


依婷笑言結婚後的事業型女性原來十分忙碌,除了日常要兼顧自己的工作,還是安排家居清潔、大掃除、辦年貨等,她說:「近排要Book冷氣師傅洗冷氣,又要買揮春、糖果,仲有賀年禮盒,屋企又要貼揮春,年卅十晚同年初一又要諗屋企食啲乜,要買定,因為新年街市閂咗門就冇嘢食,原來做家庭主婦真係好難㗎!但係開心嘅,老公對我包容係好大嘅,始終我第一年做,佢全程陪住我,買揮春又會畀意見,起碼我唔係孤身作戰,感到我哋係一個團隊。」


問到新年有甚麼習俗?依婷指年廿八會大掃除,年卅十晚和初一會跟家人食飯,初三赤口則不會拜年,但會相約朋友打麻雀,笑言年輕人沒有這些禁忌。今年首次派雙封利是的她有何感覺?她表示:「係開心事嚟嘅。(預幾位數?)我唔知呀,老公就畀咗錢叫我派利是,唔通唔夠就唔派咩,都會繼續派,對我嚟講係無上限,最緊要開心。」


去年依婷挾劇集《新聞女王》人氣急升,她直言事業運不錯,提到佘詩曼(阿佘)曾露口風表示可能會開拍續集?依婷表示:「一個劇集籌備需要時間嘅,我當然好希望可以開得到,亦好想參與,對我嚟講《新聞女王》係我演藝事業上一個轉捩點,第一次同鍾澍佳監製同阿佘合作,喺佢哋身上真學到好多嘢,我都成日私底下同佢哋食飯,好感謝佢哋令到我對演戲有另一個睇法,原來演戲係咁,以前自己摸索時都領悟唔到,預到佢哋之後就開始領悟到。」可會約《新聞女王》團隊團拜?「應該都會約嘅,但暫時就未約實,我哋拍完劇之後都聚會咗好多次,成個劇組好團結同開心。」


新婚不久,問依婷拜年期間會否擔心被催生B?她笑指:「暫時未有,因為啱啱結婚,大家應該未探討到呢個話題住,會畀時間我哋過吓二人世界先,同埋我仲細,仲有時間可以去努力一下,因為我驚太早生小朋友會後悔,點解當初我唔再試吓可以行到幾遠呢?事業冇得返轉頭㗎嘛!」依婷又指現今科技發達,將來亦可以考慮雪卵,她說:「如果我高齡產婦之前都生唔到,我會雪,生BB係緣分,真係好難講,但我都希望成為高齡產婦之前生到,仲有四五年事業衝刺,我老公最緊要我開心就得,佢就煩少啲嘢,佢人生哲學就係happy wife happy life。」


場地提供:鮨勘@海港城

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!