掃呢頁CODE去手機

2024年2月12日 星期一

《中年好聲音2》:劉可被Foul後搶先有Job 安雅希顏米羔要相親相愛 #中年好聲音 #安雅

藝人胡楓(修哥)、薛家燕、吳業坤、周吉佩和《中年好聲音2》的成員安雅希、顏米羔、劉可在沙田馬場出席賀年活動。修哥繼續扮財神亮相笑言希望大家賺多點,一沾 ...






藝人胡楓(修哥)、薛家燕、吳業坤、周吉佩和《中年好聲音2》的成員安雅希、顏米羔、劉可在沙田馬場出席賀年活動。修哥繼續扮財神亮相笑言希望大家賺多點,一沾他的旺氣:「大家摸吓我啦,年年啲人見到我就開心,我自己都開心,冇邊個見到財神唔開心。」家燕則笑言自己紅當當「利是」造型搭為配合修哥造型,他則笑說:「咁我派埋你出去。」修哥指年初一相當忙碌,收到超過200多個祝賀短訊,要由早回覆到晚,兒孫更來他家拜年:「我係古老嘅人,啲仔女、孫仔女、曾孫都返嚟都會同我叩頭拜年㗎。」薛家燕講到到白雪仙屋企拜年,她指當日跟蕭芳芳、馮素波等前往,更遇見羅家英與汪明荃,指仙姐相當開心。


安雅希、顏米羔與12強止步劉可對於新年搶先其他成員有工作,她們表示是公司安排。劉可講到出局後不再有比賽壓力,心情輕鬆,已經盡力做好,對自己有交待,不會失望,計劃在音樂上發展。安雅希和顏米羔則指還未知道決賽日期,屬熱門的兩人稱會相親相愛,不會視對方為競爭對手,會好好享受比賽過程。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!