掃呢頁CODE去手機

2024年2月12日 星期一

張鎬濂未敢開拓香港市場 余宗遙區珀豪揚言齊去丁子朗屋企渡歲 #丁子朗 #張鎬濂

TVB節目《亞洲超星團》內有9位香港區代表,分別是丁子朗(丁丁)、冼靖峰、區珀豪、黃奕斌、張鋯濂、文佐匡、黃星綽、余宗遙及方玉亨。日前(9日)超星團8 ...




TVB節目《亞洲超星團》內有9位香港區代表,分別是丁子朗(丁丁)、冼靖峰、區珀豪、黃奕斌、張鋯濂、文佐匡、黃星綽、余宗遙及方玉亨。日前(9日)超星團8位香港區代表一同出席花車活動綵排並接受《香港01》訪問,對於可以在花車活動上表演他們都感到十分興奮。

張鎬濂被問到在參加《亞洲超星團》之前一直都在內地參加節目及訓練,直至參加了《亞洲超星團》後多了機會在香港亮相,被問到會否趁機開拓香港市場時,他就說:「其實參加亞超(《亞洲超星團》)嗰陣呢,我係好少喺香港做活動,所以都希望香港呢一邊會有更加多嘅人認識到我。」至於談到開拓一字,他就覺得「隨緣吧」,因為首要的條件是讓香港更多的人認識他。

而年紀最輕的方玉亨(亨亨)今次第一次參與大型的節目,他感到十分興奮:「之前表演都可能係喺學校表演,即係學校可能跳舞表演,又或者音樂劇表演呢,喺學校嘅舞台都覺得好滿足。突然間呢個暑假就嚟咗個咁大嘅舞台表演,同埋識到咁多咁有經驗同咁特別嘅人都真係好開心。」亨亨說在這次的比賽中得獲得了很多,不論是友誼還是經驗,都令到他覺得很難忘。

上月底文佐匡在家中舉辦生日派對,主題是他最喜歡的蜘蛛俠,更意外曝光了他的豪華大宅:「我媽媽上年幫我搞咗蠟筆小生嘅主題,咁佢又知我鍾意蜘蛛俠,所以就整咗蜘蛛俠嘅主題。跟住我知道咗之後就話不如大家都著蜘蛛俠嘅衫啊,咁樣好似好玩啲,」而與文佐匡同年同月同日生日的余宗遙就表示幸好自己遲到,不然都要一起穿蜘蛛俠的服飾,他更笑指:「我著唔落,呢排發咗福。」而文佐匡亦表示那個就是他的家,余宗遙更誇張演繹見到他家的感覺。

眾人被問到新年將會怎樣過時,黃星綽就表示會到文佐匡的家拜年,因為自己還未去過他的家。而余宗遙則說新年要到丁丁家「開賭」,揚言要「打爆佢個莊」,區珀豪亦附和說道要「打爆佢個莊」,丁丁立即澄清說是「小賭怡情」。

區珀豪今年在香港過新年,他表示很開心:「因為上一年冇返嚟過年,有工作喺內地,咁今年返嚟過年屋企人準備咗幾大封利是。」他表示十分期待,而丁丁亦立即說大家一起到他家拜年,他開玩笑的說:「首先打爆你個莊先,如果唔係冇得嚟。」果然二人十分老友。

張鎬濂則表示:「今年好難得返嚟過年,但係初四我就可能會去廈門探親。」他會陪著家人四出拜年,而黃奕斌就說家人叫他要多點出去「逗利是」:「所以我都係會出嚟搵你哋㗎啦。」

亨亨就說會跟家人及朋友渡歲:「因為咁啱學校都會放假。」說到這句,一班哥哥們便立即糾正他新年是法定假期,所以一定是假期,哥哥們亦好奇在國際學校讀書的亨亨,同學們會否慶祝新年,亨亨表示:「其實真係少嘅,通常都會跟屋企人去食餐飯。」丁丁更捉弄亨亨,說要封利是給他這個「長輩」。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!