掃呢頁CODE去手機

2024年2月12日 星期一

姚焯菲:姚焯菲新西蘭度歲 煎年糕益朋友 #姚焯菲

「聲夢小花」姚焯菲(Chantel)、鍾柔美(Yumi)和詹天文(Windy)今個農曆新年各有各忙,Yumi和Windy要用盡假期去溫書,全力準備DS ...






「聲夢小花」姚焯菲(Chantel)、鍾柔美(Yumi)和詹天文(Windy)今個農曆新年各有各忙,Yumi和Windy要用盡假期去溫書,全力準備DSE考試,而正身在新西蘭讀書的Chantel,豈不是未能𢭃利是?她即笑笑口表示:「依家電子銀行好發達,我會越洋同親戚拜年𢭃利市,爹哋媽咪又會幫我𢭃,所以都OK。」


Chantel今年獨個兒在新西蘭過年會否感到孤獨?她坦言有點不開心,但有朋友陪伴自己,而自己又可以買賀年糕點跟朋友們分享,「我會煎啲蘿蔔糕或者年糕請佢哋食,我有試過煎,都成功嘅,唔會煎燶,大家放心。」問她們收過最大封利是是多少?Windy表示是父母給予的,總共有5位數,而Yumi則是4位數,「我好似係抽番嚟,一打開封利是見到好大個數,好開心。」


三人又異口同聲表示收取的利是錢會部分交父母給儲起,部分則自己留起,Yumi自爆最喜歡數銀紙,「我好鍾意不停儲錢,會同自己講要忍住唔好用晒啲錢,然後搵一日慢慢逐張去數番,會好有滿足感同成功感。」至於下個月便正式18歲成人的Windy,今年將首次派開工利是,醒目的Yumi和Chantel即賣口乖祝好姊妹食極唔肥,向她拜早年「催利是」,令Windy哭笑不得,笑稱:「好啦,派10蚊畀你哋!」


至於誰是守財奴?:Chantel表示:「我睇邊方面,買衫方面我超級大使,不過我都會諗過先嘅,如果大壓力時候就會買衫,但其他方面唔算好大使,理財能力都幾高,如果同朋友出街,媽咪會畀錢我,我會儲起最少30%。」Yumi則表示:「我諗三個入面,最大使嗰個係我,因為我好鍾意食嘢,又好鍾意飲珍珠奶茶,可以一個星期幾日都飲珍珠奶茶,我知好肥,亦知道一杯代表5碗飯,但我太鍾意飲嘢食嘢,反而衫唔會好似Chantel咁,因為我啲衣服都係屋企人幫我挑選。」Windy則指自己沒有購物慾,吃東西方面又慳又細食,反而使費最多的是車費,她更自爆:「我好少買衫,媽咪啲衫我都着得落。」


Credit:
Chantel:
Hair:Hugo Poon @ private i salon
Makeup:King Yip @ KingsMakeup


Outfits:Markfast

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!