掃呢頁CODE去手機

2024年2月2日 星期五

「別找蔡思貝演戲」破萬人讚好 劉佩玥:每人有自己課堂要上 #劉佩玥 #蔡思貝

劉佩玥(Moon)今日(2/2)現身深水埗出席邵氏超級網劇《執法者們》開鏡拜神。早前有大批內地網民湧入樂易玲的小紅書留言「別找蔡思貝演戲」獲6千個讚好 ...




劉佩玥(Moon)今日(2/2)現身深水埗出席邵氏超級網劇《執法者們》開鏡拜神。早前有大批內地網民湧入樂易玲的小紅書留言「別找蔡思貝演戲」獲6千個讚好。事後蔡思貝接受《香港01》訪問霸氣回氣反擊:「呢個世界多過6千人」,此番言論,更激發1.6萬人讚好,樂小姐避免事件繼續發酵,都要出手關閉留言功能。

阿Moon接受《香港01》訪問時就事件回應:「其實其他朋友仔嘅嘢我就唔方便評論,不過我自己就覺得,我同佢喺2013年選美嘅時候認識,大家都係識咗好耐,相信大家咁多年,喺心理同心態度,都建築得好強。(你有冇安慰佢?)我覺得就冇話需唔需要去安慰,因為我覺得每一個人都有自己嘅路,同自己嘅課堂要去上。而我覺得佢大個女,佢喺呢件事上自己係會處理得到。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!