掃呢頁CODE去手機

2024年2月2日 星期五

東張西望丨阿伯搭港鐵疑偷𥄫選美冠軍 網民圍插拍攝者賤格卑鄙 #東張西望 #港鐵 #選美

▲《大閘蟹小姐競選》冠軍鍾雨璇被阿伯「偷𥄫」?不少香港女生也愛穿瑜伽褲外出,喜歡其舒適感,早前就有女生身穿瑜伽褲、運動背心搭港鐵,誰不知就疑似被一名阿 ...




《大閘蟹小姐競選》冠軍鍾雨璇被阿伯「偷𥄫」?



不少香港女生也愛穿瑜伽褲外出,喜歡其舒適感,早前就有女生身穿瑜伽褲、運動背心搭港鐵,誰不知就疑似被一名阿伯「偷𥄫」,有網民就拍下相片並放至討論區公審阿伯,成為熱話!

開心速遞丨曹總搭港鐵被網民野生捕獲 劉一飛過往因健康問題離巢TVB

阿伯偷𥄫瑜伽褲港女?

網民上載4張瑜伽裝女生身在港鐵內的相片,從相中所見,穿運動背心、瑜伽褲的長髮女子挨近車門,而她的前方就有一名戴口罩的阿伯,阿伯輕輕低頭、眼睛疑似望向女子的心口!

點擊圖片放大

網民各有意見

對於此事,不少網民把矛頭指向拍攝者:「我反而覺得影果個仲賤格卑鄙」、「我想問下揸機嗰個行為叫咩?」、「阿叔無戴心口袋嗰副眼鏡,有理由相信佢其實唔係好睇到」,又有網民覺得女生慘被評頭品足甚為無辜。

有指相片不是最近所拍,皆因相中女生是夏天裝扮的。

最新影片推介:馮盈盈專訪

涉事者為選美冠軍

有網民發現事件中的港女是37歲藝人鍾雨璇(Ophelia),樣靚身材正的她是比賽常客,曾參加2009年的《超級巨聲》、2011年的《香港小姐》、2022年的《尾二一屆口罩小姐選舉》,並在2012年的《工展小姐選舉》、2016年的《大閘蟹小姐競選》中奪冠。

她曾推出過不少單曲,又曾亮相ViuTV、開電視的節目任嘉賓。

「真心有啲唔舒服嘅」

日前,《東張西望》找來鍾雨璇就事件回應:「其實係舊年啦,排完舞就跑去地鐵站,當時就著住件瑜伽衫,因為排舞方便啲嘛。咁我都唔知嘅,我一路都keep住㩒手機、唔知有人影到我。其實自己做嘢又冇留意,咁我諗個伯伯都可能畀人哋話或者影響到佢,我都唔好意思。」

她說:「真心有啲唔舒服嘅,將來有啲女仔做完運動,可能搭公共交通工具,希望大家唔好攞部手機不停影,因為大家都有私隱。」

精彩獎賞活動等您發掘:https://bit.ly/3ClEy1R

撰文 :TOPick柴犬出動




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!