掃呢頁CODE去手機

2024年2月2日 星期五

林芊妤Coffee因途人對外表一句評論 更確定退出娛樂圈是明智決定 #Coffee #林芊妤

林芊妤(Coffee)08年簽約無綫,憑住錢國偉監製的綜藝節目《耳分高下》中「Sing之天使」「雪梨」一角彈起,不時作性感打扮,但14年左右她便因負面 ...




林芊妤(Coffee)08年簽約無綫,憑住錢國偉監製的綜藝節目《耳分高下》中「Sing之天使」「雪梨」一角彈起,不時作性感打扮,但14年左右她便因負面新聞與無綫和平解約。之後Coffee積極洗底轉型,反而開闢出一條瑜伽導師的道路,形象健康,很多藝人都跟她的片學健身、減肥,又有大品牌邀請她去示範做運動,其YouTube頻道目前已有175萬訂閱人數,更成立了自己的瑜伽服飾品牌,一切可說是塞翁失馬,焉知非福。

Coffee的美好身型亦成了不少女生的學習對象,而近日她在街上撞到一位途人,Coffee竟因為對方一句話,更確定自己淡出幕前是明智決定。Coffee說:「經常都會喺度有人同我相認,而佢哋第一句都係『你真人好瘦塊面好細。』今日我又撞到個女仔,然後佢話我真人比上鏡瘦兩倍,然後我不禁喺度諗,究竟我上鏡到底有幾肥塊面有幾大。睇嚟我唔做娛樂圈真係好正確嘅選擇。」更標註自己是「唔上鏡嘅人」不過其實在活動上見過Coffee真人,都一樣好Fit呀!


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!