掃呢頁CODE去手機

2024年5月30日 星期四

李日朗細13歲前度黃靜藍極速戀集團董事 生活越見富貴狂宣示主權 #李日朗 #黃靜藍

42歲的李日朗去年底慘遭拍拖6年細13歲的模特兒女友黃靜藍狠撇,當時女方單方面宣布分手,李日朗雖指分手是「暫時性」,但女方態度堅決。當時李日朗被問到是 ...




42歲的李日朗去年底慘遭拍拖6年細13歲的模特兒女友黃靜藍狠撇,當時女方單方面宣布分手,李日朗雖指分手是「暫時性」,但女方態度堅決。當時李日朗被問到是否和平分手,笑言:「我都未知,我自己都搵緊答案。我諗我哋都攞咗個共識嘅。」原來黃靜藍分手不久便搭上新歡,更早於2月已與新歡蜜遊新西蘭。

戴情侶帽(黃靜藍IG/@bluenamchu)


一齊睇夜景(黃靜藍IG/@bluenamchu)


好襯啊(黃靜藍IG/@bluenamchu)


為Don慶祝生日(黃靜藍IG/@bluenamchu)


又一年生日(黃靜藍IG/@bluenamchu)


自從與李日朗分手後,黃靜藍生活越見富貴,更不時外遊和大曬男友名車。據知,黃靜藍新歡名叫Wilson,2015年於英國倫敦國王學院完成法學學士學位之後,就成立第一間印刷公司,之後再陸續創立三間公司,現時是餐飲集團執行董事,坐擁飲食王國。不少圈中人亦有Follow他的IG,譬如港姐梁凱晴、鄺美璇、陳熙蕊等等,陳詩欣的富貴老公陳爾正(Joshua)以及盛勁為等等。

而黃靜藍又不時高調曬幸福,幾乎個個Post都Tag男友,與男友蜜遊首爾時更留言:「喺呢度想講一個好感人嘅故事,話說我問Wilson有咩景點好想去,佢話一定要去呢個圖書館。心諗……佢應該好鍾意睇書,點知一去到,佢就話因為好多人喺度打卡,所以佢估我應該想去打下卡。我呆左一下,然後我想講,謝謝你。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!